Ik kan de foto's wel zien gelukkig! Wat een toffe combinatie zijn jullie. gelukkig is het ITP... ik kan er niet heel veel over kwijt haha. Misschien dat je zelf recht boven je paard tijdens de zijgangen moet blijven zitten, maar dit gaf je zelf ook aan.
Ik kan de foto's helaaas niet bekijken! Fijn dat jullie weer op de goeie weg zijn!
PartOulOver
Geplaatst: 06-10-09 16:55
Complimenten! Heb al vaker in je profiel gespiekt en vond hem al een supergaaf paard! Ziet er nu ook weer heel netjes uit! paar kleine tips: ontspan zelf wel wat meer in je schouders en 'draai' ze iets meer naar achter. en soms iets minder druk op je stang maaar dat had je zelf ook al gezien Veel succes met je knapperd!!
Hey Kate.. Wat een super mooie foto`s.. En wat fijn dat Roc er nu weer zin in heeft! Ik heb zelf zaterdag een clinic bij de ronde ben ook erg benieuwd!
Rl_PrincEsS
Geplaatst: 08-10-09 09:35
Wat een leuke combinatie. Ziet er goed uit allemaal. Succes in het Z2.
Gentlegiant
Geplaatst: 08-10-09 10:15
Wat een prachtige combinatie!
om trots op te zijn fijn dat je zelf het juiste commentaar geeft zonder sporen vind ik ook wel een complimentje waart ik heb ze bij z'n oefeningen echt nodig bij mijn paard maargoed daar is het ook een tinker voor
hele mooie combinatie! En dat zonder sporen en een hele vriendelijke hand! Echt heel goed!!!
Draflinger
Geplaatst: 12-10-09 14:41
jullie gaan echt vooruit Vind Roco toch zn pracht paardje
Zie ik nou dat je zonder zweep en zonder sporen rijd NETJES!!! Jullie geven een heel ontspannen beeld en het ziet er allemaal fijn uit op de fotos. Hij gaat steeds beter lopen Heel veel succes in het Z2 maar dat zal vast en zeker gana lukken !!!
xMoreill
Geplaatst: 12-10-09 19:42
Wauw, dat is eigenlijk het enige wat ik kan zeggen..
Je ziet je eigen fouten, en je weet heel goed wat je zegt en waarover je praat, dat kan ik wel waarderen. (Zoals je vaak ziet dat mensen maarzo een end weg praten en niet eens weten waar ze het over hebben).. Je gaat die Z2 zowiezo halen als je zo doorgaat!