Uitrijden auto's dramatisch

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sjoos

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 11:59

wintepint schreef:
Ha ha daar heb ik een goede oplossing voor, parkeer de auto ergens waar het ook nog eens gratis parkeren is en haal je fiets uit de auto, twee vliegen in een klap, en je hebt nergens last van. :D

Handig als je met z'n 5en bent :+

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 12:55

Sjoos schreef:
wintepint schreef:
Ha ha daar heb ik een goede oplossing voor, parkeer de auto ergens waar het ook nog eens gratis parkeren is en haal je fiets uit de auto, twee vliegen in een klap, en je hebt nergens last van. :D

Handig als je met z'n 5en bent :+

Fietsendrager

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 15:14

duChambre schreef:
Maris1 schreef:
Het was één grote blubberzooi en heel veel auto's moesten met een tractor weggesleept worden. Wij kwamen er gelukkig toen nog zonder tractor uit, maar met moeite in de tweede versnelling.

ja dat herinner ik me nog perfect. had toen net een paar maanden mn eerste autootje (een 205, mooi klein koekblik ;)). we begonnen al met uitduwen, daarna door het grootste modderbad dat ik ooit gezien heb. in zn 1, hard gas geven terwijl we van links naar rechts swiepten. mn auto begon wit, maar naderhand wastie bont :+

overigens heb ik me kapot gelachen op het parkeerterrein hoor. de meeste tijd waren we kwijt met het zóeken naar de auto. niemand had onthouden waar dat ding stond. uiteindelijk dus op de áller achterste rij :+. even rustig gerookt, nog de uitrijkaart gezocht (die had ik gekocht voordat we het parkeerterrein opliepen, maar was hem alweer kwijt toen ik bij de auto was :+)
vervolgens gingen we weg. zegt mijn zusje: "kom we gaan vol gas door het midden van het terrein". dus ik heel braaf: "nee dat vind ik asociaal, we sluiten netjes achter aan"

dus wij achteraan sluiten, zijn we 20 minuten later bijna bij het eind. komt er zo'n dom blondje in een énorme VW aanrijden, die zich er wel even tussen wilde proppen...
toen we eindelijk zover waren dat ze niet meer voor ons zou passen, ging ze het natuurlijk achter ons proberen, alleen zagen wij de dames in de auto achter ons ook al boos naar haar kijken, dus we hebben samen die muts even op haar plaats gezet. ze reed nog bijna een deuk in de voorkant van onze achterligger (die kon nog maar net uitwijken) maar uiteindelijk kon ze mooi achteraan aansluiten.
god, wat hebben wij met zn allen gelachen :D. en mn zusje had dus hetzelfde idee. ben toch blij dat ik me niet zo asociaal gedraag :P

uiteindelijk waren we overigens in een half uurtje het terrein af hoor. om half 8, dus vond het best meevallen :D

oh mijn god waarschijnlijk reden jullie voor mij .
ik heb in elk geval hetzelfde gehad op zaterdag .
ik dacht nog , ja daag dat gaat haar niet lukken hoor iedereen moet gewoon achter aan sluiten .
deze persoon reed zo dicht op mijn voorganger (4 cm)dat ze daar ook bijna een deuk in reed .
en ik die er achter reed werd gewoon aan de kant gedrukt .
gellukig reed de persoon voor mij netjes en rustig zodat ik dicht tegen haar aan kon sluiten .
maar ik moest wel uitwijken anders had ze hem er vol ingereden .
mijn vriendin is nadat ik meerdere malen op de claxon had gedrukt maar uitgestapt en heeft dringend en streng verzocht dat ze achter moesten aansluiten .
toen taaide ze af .
en hebben wij onder veel gelach toch maar een sigaretje op gestoken voor de zenuwen .

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 16:32

ik reed in een donker grijze clio (met een sticker van leaseplan achterop :P). jullie in een zilvergrijze vrij forse auto? en die VW was ook zilvergrijs geloof ik, zo'n jeep achtig formaat.
ik ging idd elke keer 5 cm naar voren zodat mijn achterligger precies op mij kon aansluiten, en toen er voor mij zóveel ruimte was dat die VW er voor mij tussenpaste heb ik vol gas aangesloten op mijn voorganger, en degene achter mij op mij. toen was ze echt genaaid :Y)

ja ik heb écht heel hard gelachen :P

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 16:47

wie weet had die dame wel haast omdat haar kind ziek was... of iets dergelijks

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 16:52

Als een kind ziek ga je niet naar HE en anders maakt je dat ook niet uit Y:)

Niet om het een of ander, maar asociale mensen bestaan gewoon hoor :j

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 16:54

Sammie schreef:
Als een kind ziek ga je niet naar HE en anders maakt je dat ook niet uit Y:)

Niet om het een of ander, maar asociale mensen bestaan gewoon hoor :j

Mischien is het kind wel net ziek geworden. Of heeft een dier bare een ongeluk gehad.

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 16:59

Er bestaat zo iets als gsm he :D
Kind kan plots ziek geworden zijn, oma is van de trap gevallen, etc..
Het is een voorbeeld, soms hebben wel mensen wel degelijk een goede reden. Uiteraard bestaan er asociale mensen, maar waaruit kan jij dat opmaken dat dit hier het geval was? Omdat ze met een grote VW rijdt? Over vooroordelen gesproken :D

Onlangs reed er een auto achter mij die claxoneerde en met z'n lichten teken deed. Ik dacht ook eerst "ongeduldig mens", maar ik ga wel uit de weg en zie in het voorbij rijden dat er iemand lijkbleek flauwgevallen (?) in de passagiersstoel hangt..
Dan heeft die volgens mij reden genoeg om gehaast te zijn ;)

En dan schrijft er iemand "blij dat ik me niet asociaal gedraag", ik was er natuurlijk niet bij, maar je niet kunnen inleven in iemand anders z'n situatie noem ik ook niet bepaald sociaal hoor. :p
Laatst bijgewerkt door Sin op 15-09-09 17:02, in het totaal 1 keer bewerkt

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 17:01

Sin schreef:
Het is een voorbeeld, soms hebben wel mensen wel degelijk een goede reden. Uiteraard bestaan er asociale mensen, maar waaruit kan jij dat opmaken dat dit hier het geval was? Omdat ze met een grote VW rijdt? Over vooroordelen gesproken :D

Onlangs reed er een auto achter mij die claxoneerde en met z'n lichten teken deed. Ik dacht ook eerst "ongeduldig mens", ga uit de weg en zie dat er iemand lijkbleek flauwgevallen (?) in de passagiersstoel hangt..

hoe bedoel je van er bestaat zoiets als een GSM?
Behrijp je niet echt :o

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 17:02

nou dan had ze dat gewoon kunnen zeggen, natuurlijk hadden we haar dan voor gelaten. maar ze zat gewoon rustig terug te schelden naar de mensen achter ons en keihard te lachen om onze acties haar niet voor te laten. wanneer er écht iets aan de hand was geweest had ze alleen maar hoeven zeggen dat er iets was, en niet ons bijna aan te rijden..
nee sorry, maar deze mevrouw viel toch echt onder het kopje 'asociaal'

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 17:03

duChambre schreef:
nou dan had ze dat gewoon kunnen zeggen, natuurlijk hadden we haar dan voor gelaten. maar ze zat gewoon rustig terug te schelden naar de mensen achter ons en keihard te lachen om onze acties haar niet voor te laten. wanneer er écht iets aan de hand was geweest had ze alleen maar hoeven zeggen dat er iets was, en niet ons bijna aan te rijden..
nee sorry, maar deze mevrouw viel toch echt onder het kopje 'asociaal'

Ja das maar. Maar mischien was ze wel zo overstuur dat ze even niet goed kon nadenken. Maar ben er zelf niet bij geweest wou wel heel graag.

Sin

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 17:04

lovesfacheux schreef:
Sin schreef:

Onlangs reed er een auto achter mij die claxoneerde en met z'n lichten teken deed. Ik dacht ook eerst "ongeduldig mens", ga uit de weg en zie dat er iemand lijkbleek flauwgevallen (?) in de passagiersstoel hangt..

hoe bedoel je van er bestaat zoiets als een GSM?
Behrijp je niet echt :o

Ze kan plots telefoon gekregen hebben met ongunstig nieuws..

MarJon

Re: Uitrijden auto's dramatisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 17:05

Net zoiets als ik bedoelde :D

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 17:12

ik snap jullie reactie. maar als iemand overstuur van zulk nieuws zal hij/zij niet iemand anders gaan uitlachen toch?
maargoed, anders was het alsnog haar eigen schuld. had ze het maar normaal op moeten lossen.
wij paardenmensen zijn toch júist de mensen die rustig kunnen blijven in stresssituaties? :D

MarJon

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 17:52

Vast wel toch!

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 18:13

duChambre schreef:
ik reed in een donker grijze clio (met een sticker van leaseplan achterop :P). jullie in een zilvergrijze vrij forse auto? en die VW was ook zilvergrijs geloof ik, zo'n jeep achtig formaat.
ik ging idd elke keer 5 cm naar voren zodat mijn achterligger precies op mij kon aansluiten, en toen er voor mij zóveel ruimte was dat die VW er voor mij tussenpaste heb ik vol gas aangesloten op mijn voorganger, en degene achter mij op mij. toen was ze echt genaaid :Y)

ja dat kan niet missen dat waren wij .
jij had ook nog dames achterin zitten die gigantisch moesten lachen .
wij hadden een grijse auto bij ja .
en voor ons was inderdaad een clio , alleen de kleur herriner ik me als donker grijs of blauw .

dit was echt geen nood situatie hoor .
ze keek of gewoon niet en gaf gas, of ze zaten te ginnegappen .
als je in nood zit stap je uit om de situatie uit te leggen .
en dan laat iedereen je heus wel voor .
ik bedoel , ik ben zelf vaak gebeld met een noodsituatie .
nou dan staat je gezicht er echt wel naar .

maar goed het uitrijden was helaas slecht geregeld .

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 18:15

dat bedoel ik.. het was gewoon een muts :D
maar ik had idd 3 dames in de auto die net zoveel lol hadden als jullie en ik ook. zo maak je nog eens wat mee op het parkeerterrein he :+

zandvangers

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-09-09 18:18

haha ja zo maak je nog eens wat mee .
moet er nu nog om lachen

Suzanne_J

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 18:09

zandvangers schreef:
duChambre schreef:

ja dat kan niet missen dat waren wij .
jij had ook nog dames achterin zitten die gigantisch moesten lachen .
wij hadden een grijse auto bij ja .
en voor ons was inderdaad een clio , alleen de kleur herriner ik me als donker grijs of blauw .

dit was echt geen nood situatie hoor .
ze keek of gewoon niet en gaf gas, of ze zaten te ginnegappen .
als je in nood zit stap je uit om de situatie uit te leggen .
en dan laat iedereen je heus wel voor .
ik bedoel , ik ben zelf vaak gebeld met een noodsituatie .
nou dan staat je gezicht er echt wel naar .

maar goed het uitrijden was helaas slecht geregeld .

Wij reden 2 auto's ervoor in een zwarte toyota jeep :D
Ik heb er ook hard om moeten lachen

Jitske

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 18:25

haha ja dan zat ik achter jou! :D

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-09 21:57

Ik vond het parkeren erg goed geregeld juist!!! Wij stonden op het gras aan de rechterkant (niet bij het terrein) en hadden een andere opening ontdekt waar wel van die parkeerwachters stonden maar zodat we minder voor de stroom van het terrein moesten wachten dus waren zo het grasveld af!!!

Abeltje77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-09-09 11:36

En dat vind jij goed geregeld? Als je zelf een 'opening moet ontdekken?'.

Ik vind voor 5,- dat me die opening wel gewezen had mogen worden. Dán was het pas goed geregeld.

Een UUR stilstaan is imo toch niet zo goed geregeld.

botjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 11:50

Ik denk dat dat de meeste mensen nog steekt, dat je 5 euro moet betalen om een uur (als je pech had) in de auto stil te staan. Ik snap dat het allemaal geld kost, maar als we 5 euro moeten betalen, dan verwacht ik iets meer, helemaal als er dames en heren staan om het verkeer te regelen.

Maar is er geen mogelijkheid om de organisatie wat tips aan de hand te doen. Zijn hier mensen die een oplossing zouden weten voor het parkeer probleem? Helemaal soepel zal het nooit gaan, daar zijn de wegen naar Horse event te smal voor, maar misschien doen ze wat met de tips.

Een idee (ik weet niet of het mogelijk is), om meerdere uitgangen te maken, dan lost het probleem bv voor en achter op het parkeerterrein op (en hoef je in het midden nog maar een half uur te wachten :P )

Sammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 12:42

Ik vind de €5 gewoon standaard al belachelijk.. Het is gewoon gras, geen steen of wat dan ook. Gras.. vorig jaar zakte je tot je blubber in de enkels. Ik betaal al voor een kaartje, moet ik ook nog €5 (dat betaal je volgens mij enkel in Amsterdam voor een plek) extra betalen voor een stukje blub waar m'n auto op mag staan?

Eline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-09-09 12:59

Ik kom uit de randstad, als je mij hier in de buurt een plek aan kan wijzen waar je voor 5 euro een dag kan staan: graag :+ M'n vriend moest gisteren in Utrecht zijn, hij had wel de verkeerde plek uitgezocht maar toch: 4.20 per uur :wow: - en daar lag ook geen rode loper op straat. Ik heb zelf geen slechte ervaringen met het uitrijden, daar was ik steeds te laat voor weg, maar 5 euro voor een dag parkeren ben ik ondertussen wel aan gewend, bij de meeste evenementen/parken betaal je ook zoiets of nog meer.