wintepint schreef:Ha ha daar heb ik een goede oplossing voor, parkeer de auto ergens waar het ook nog eens gratis parkeren is en haal je fiets uit de auto, twee vliegen in een klap, en je hebt nergens last van.
Handig als je met z'n 5en bent

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
duChambre schreef:Maris1 schreef:Het was één grote blubberzooi en heel veel auto's moesten met een tractor weggesleept worden. Wij kwamen er gelukkig toen nog zonder tractor uit, maar met moeite in de tweede versnelling.
ja dat herinner ik me nog perfect. had toen net een paar maanden mn eerste autootje (een 205, mooi klein koekblik). we begonnen al met uitduwen, daarna door het grootste modderbad dat ik ooit gezien heb. in zn 1, hard gas geven terwijl we van links naar rechts swiepten. mn auto begon wit, maar naderhand wastie bont
overigens heb ik me kapot gelachen op het parkeerterrein hoor. de meeste tijd waren we kwijt met het zóeken naar de auto. niemand had onthouden waar dat ding stond. uiteindelijk dus op de áller achterste rij. even rustig gerookt, nog de uitrijkaart gezocht (die had ik gekocht voordat we het parkeerterrein opliepen, maar was hem alweer kwijt toen ik bij de auto was
)
vervolgens gingen we weg. zegt mijn zusje: "kom we gaan vol gas door het midden van het terrein". dus ik heel braaf: "nee dat vind ik asociaal, we sluiten netjes achter aan"
dus wij achteraan sluiten, zijn we 20 minuten later bijna bij het eind. komt er zo'n dom blondje in een énorme VW aanrijden, die zich er wel even tussen wilde proppen...
toen we eindelijk zover waren dat ze niet meer voor ons zou passen, ging ze het natuurlijk achter ons proberen, alleen zagen wij de dames in de auto achter ons ook al boos naar haar kijken, dus we hebben samen die muts even op haar plaats gezet. ze reed nog bijna een deuk in de voorkant van onze achterligger (die kon nog maar net uitwijken) maar uiteindelijk kon ze mooi achteraan aansluiten.
god, wat hebben wij met zn allen gelachen. en mn zusje had dus hetzelfde idee. ben toch blij dat ik me niet zo asociaal gedraag
uiteindelijk waren we overigens in een half uurtje het terrein af hoor. om half 8, dus vond het best meevallen
Sin schreef:Er bestaat zo iets als gsm he
Kind kan plots ziek geworden zijn, oma is van de trap gevallen, etc..
Het is een voorbeeld, soms hebben wel mensen wel degelijk een goede reden. Uiteraard bestaan er asociale mensen, maar waaruit kan jij dat opmaken dat dit hier het geval was? Omdat ze met een grote VW rijdt? Over vooroordelen gesproken
Onlangs reed er een auto achter mij die claxoneerde en met z'n lichten teken deed. Ik dacht ook eerst "ongeduldig mens", ga uit de weg en zie dat er iemand lijkbleek flauwgevallen (?) in de passagiersstoel hangt..
duChambre schreef:nou dan had ze dat gewoon kunnen zeggen, natuurlijk hadden we haar dan voor gelaten. maar ze zat gewoon rustig terug te schelden naar de mensen achter ons en keihard te lachen om onze acties haar niet voor te laten. wanneer er écht iets aan de hand was geweest had ze alleen maar hoeven zeggen dat er iets was, en niet ons bijna aan te rijden..
nee sorry, maar deze mevrouw viel toch echt onder het kopje 'asociaal'
lovesfacheux schreef:Sin schreef:Er bestaat zo iets als gsm he
Kind kan plots ziek geworden zijn, oma is van de trap gevallen, etc..
Het is een voorbeeld, soms hebben wel mensen wel degelijk een goede reden. Uiteraard bestaan er asociale mensen, maar waaruit kan jij dat opmaken dat dit hier het geval was? Omdat ze met een grote VW rijdt? Over vooroordelen gesproken
Onlangs reed er een auto achter mij die claxoneerde en met z'n lichten teken deed. Ik dacht ook eerst "ongeduldig mens", ga uit de weg en zie dat er iemand lijkbleek flauwgevallen (?) in de passagiersstoel hangt..
hoe bedoel je van er bestaat zoiets als een GSM?
Behrijp je niet echt
duChambre schreef:ik reed in een donker grijze clio (met een sticker van leaseplan achterop). jullie in een zilvergrijze vrij forse auto? en die VW was ook zilvergrijs geloof ik, zo'n jeep achtig formaat.
ik ging idd elke keer 5 cm naar voren zodat mijn achterligger precies op mij kon aansluiten, en toen er voor mij zóveel ruimte was dat die VW er voor mij tussenpaste heb ik vol gas aangesloten op mijn voorganger, en degene achter mij op mij. toen was ze echt genaaid
ja ik heb écht heel hard gelachen
zandvangers schreef:duChambre schreef:ik reed in een donker grijze clio (met een sticker van leaseplan achterop). jullie in een zilvergrijze vrij forse auto? en die VW was ook zilvergrijs geloof ik, zo'n jeep achtig formaat.
ik ging idd elke keer 5 cm naar voren zodat mijn achterligger precies op mij kon aansluiten, en toen er voor mij zóveel ruimte was dat die VW er voor mij tussenpaste heb ik vol gas aangesloten op mijn voorganger, en degene achter mij op mij. toen was ze echt genaaid
ja ik heb écht heel hard gelachen
ja dat kan niet missen dat waren wij .
jij had ook nog dames achterin zitten die gigantisch moesten lachen .
wij hadden een grijse auto bij ja .
en voor ons was inderdaad een clio , alleen de kleur herriner ik me als donker grijs of blauw .
dit was echt geen nood situatie hoor .
ze keek of gewoon niet en gaf gas, of ze zaten te ginnegappen .
als je in nood zit stap je uit om de situatie uit te leggen .
en dan laat iedereen je heus wel voor .
ik bedoel , ik ben zelf vaak gebeld met een noodsituatie .
nou dan staat je gezicht er echt wel naar .
maar goed het uitrijden was helaas slecht geregeld .