ik meld me bij deze, Vorigjaar heb ik op NIC Zuidlaren gewerkt, vond ik erg leuk dus wil eigenlijk dit jaar ook wel weer gaan. als ik het geregeld krijg met mn werk.. ik lees even mee!:)
Thomas
Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-09 16:04
mistid schreef:
Die krant ga ik ook opzoeken . Zou je via die mailadres ook kunnen solliciteren achtigiets om daar te werken?
Ja ik wil d'r eigenlijk ook wel werken ;d.
Dus vraag anders maar even of er nog meerdere vacatures open staan
Ik heb een mail gestuurd, en dat ik nog met een aantal anderen wie ook daar willen werken contact heb
daniella74
Geplaatst: 30-09-09 11:21
Als ik het programma goed begrijp staat er zondag geen GP op het programma maar 2 gewone rubrieken?
RolandHitze
Geplaatst: 30-09-09 11:50
En de hengstencompetitie natuurlijk niet vergeten! Dat is donderdags de 22e, er is dan ook LT en GP ( op uitnodiging dus.. ) Finales worden zondags tijdens het "dressuurgala" verreden...
Ik heb inmiddels ook de nodige informatie ontvangen, hierdaags zal er meer bekend worden gemaakt. Zoals ik weet komt ook de website nic-assen spoedig online, gewoon even in de gaten houden dus!
RolandHitze
Geplaatst: 30-09-09 11:50
daniella74 schreef:
Als ik het programma goed begrijp staat er zondag geen GP op het programma maar 2 gewone rubrieken?
voor zover ik weet wouden ze na de grote prijs wel weer een dressuurrubriek doen, maar of ze nou alles helemaal om gaan gooien....
CarolineP
Geplaatst: 30-09-09 14:44
Hoe komen jullie aan het programma?
RolandHitze
Geplaatst: 30-09-09 14:54
Yvonniej schreef:
ah.. toch geen complete dressuurdag op zondag?
Oeps, niet alleen dressuur... zondagavond is dressuurgala(kur)!
RolandHitze
Geplaatst: 30-09-09 14:56
magic_lover schreef:
voor zover ik weet wouden ze na de grote prijs wel weer een dressuurrubriek doen, maar of ze nou alles helemaal om gaan gooien....
Inderdaad, deelnemers die zich hebben weten te kwalificeren voor de kur mogen zondagavond nog een keer!
RolandHitze
Geplaatst: 30-09-09 14:59
Het bestuur van het Noordelijk Indoor Concours Hippique (NIC) ziet geen obstakels meer op haar weg om van 22 tot en met 25 oktober in de TT Hall te Assen de 55ste editie van het oudste Indoor Concours van Nederland te doen laten plaatsvinden. “Ik ben blij dat we als bestuur maandagavond volmondig ‘ja’ hebben kunnen zeggen. De begroting van ruim een half miljoen euro is bijna sluitend”, zegt Max Becherer, de voorzitter van het NIC dat nu de toevoeging Assen heeft gekregen.
“Binnen en buiten de hippische wereld heeft ons concours veel trouwe aanhangers en velen daarvan hebben ons laten weten dat zij het zeer zouden betreuren als dit topsport evenement voor Noord Nederland verloren zou gaan. Die dreiging heeft ondanks de recessie geleid tot een bijna spontane mobilisering van krachten om dit evenement voor Noord Nederland in het algemeen, en Drenthe in het bijzonder, te behouden”, aldus Becherer. Terugkijken wil Becherer niet. “Dat heeft geen zin, we moeten vooruit. De positieve houding van de mensen die werkzaam zijn in de TT Hall te Assen werkt stimulerend. De positieve houding van de gemeente Assen geeft moed, net als de vertrouwen gevende houding van de Provincie Drenthe. Daarnaast is het verheugend dat veel internationale topruiters te kennen hebben gegeven graag in Assen te willen rijden”.
Het programma van het NIC Assen zal sterk afwijken van het oude programma. Zo zal worden begonnen met de altijd veel publiek trekkende KWPN hengstencompetitie en op zondagavond zal het evenement worden afgesloten met een dressuurgala. Voor de internationale springrubrieken is van de zijde van de ruiters grote belangstelling. Vele internationale toppers hebben reeds te kennen gegeven graag hun paarden te willen zadelen in deze nieuwe ambiance, om op die wijze een bijdrage te leveren aan de toekomst van het NIC Assen. “We beginnen met een nieuw elan, in een nieuwe hal, in een nieuwe stad, maar met 54 jaar ervaring. De wens van het bestuur om zelf het voortouw te nemen in de organisatie is bij het Noordelijke bedrijfsleven in goede aarde gevallen. We hebben nog een gaatje in de begroting te vullen, maar we zijn er nu voor honderd procent van overtuigd dat nu we de zekerheid kunnen bieden dat van 22 tot en met 25 oktober het NIC Assen doorgaat, ook dat gaatje gedicht gaat worden”, aldus Max Becherer.
HorsUs.nl
magic_lover
Geplaatst: 30-09-09 16:14
Shamrock4NL schreef:
Yvonniej schreef:
ah.. toch geen complete dressuurdag op zondag?
Oeps, niet alleen dressuur... zondagavond is dressuurgala(kur)!
hmm moet ik dat weekend dus maar even vrij proberen te regelen
Leuk! weet je toevallig ook welke avond? Ik hoop gewoon weer de donderdag, zou leuk zijn. Ben benieuwd naar het volledige programma. K zie al wel dat de bericht geving nog wat verdeeld is... er wordt zowel over een 5-daags als een 4-daags evenement gesproken?