jaggie schreef:Heerlijk om jullie zo samen bezig te zien! Wat een prachtig, sterk en vitaal paard dat hij er telkens bovenop komt. Ik hoop dat jullie nog lang van elkaar mogen genieten.
Nou een aantal jaar geleden stond hij vier maanden lang te wankelen in zijn box, met zijn hoofd tegen het raamkozijn gedrukt om niet om te vallen zo ziek was hij. Er zat een schimmel in zijn darmen en om die dood te laten gaan mocht Condo alleen maar yoghurt en heel oud hooi eten. Ze dachten toen elke morgen, nu vinden we hem dood in zijn box. Maar nee hoor. Meneer is er weer helemaal bovenop.

, ik herken er veel in van mijn paard!! Eigengereid, zelfstandig, dominant, intelligent, vasthoudend, een leeuwenhart zo dapper en zó ontzettend lief en blij om je te zien, ook al zijn het paarden die het allemaal prima zelf weten en ons eigenlijk gewoon niet nodig hebben en toch ervoor kiezen om met ons samen te zijn/te werken
, wat wil je nou nog meer

Lekker paard he...ja hij straalt echt he hij vindt het zo heerlijk om zich in te spannen. En je lacht je werkelijk rot om dat paard, ik was net Nicky aan het rijden in de bak en Condo stond in de weide pal naast de bak en ik dacht kan wel blijven staan hij moet toch eens leren dat hij niet steeds Nicky aan mag vallen van achter het hek
Al goed ik ga wel in de hoek staan dan.
"
Ik ben heel normaal
Een ontzettend fijn beeld.