'T ziet er netjes uit janise! Je weet waar je aan moet werken en je hebt les dus dan zal er ook wel verteld worden wat je beter moet doen. Heel veel succes nog en t gaat goedkomen in t M!
S_uus
Geplaatst: 06-09-09 23:14
Hee Janise
Meeste is al gezegd maar gelukkig is dit geen HAW dus ik hoef geen commentaar te geven Je hand geef je zelf al aan..
Ik vind jullie een leuk stel! En Noortje heeft een stel goede gangen als je het mij vraagt, en dan die nek Vind haar echt een plaatje om te zien
Tot zaterdag
Afwezig
Geplaatst: 07-09-09 08:40
Noortje is echt een mooie haf geworden zeg! Echt een mooie sport haf!!! Wat mij idd erg op viel dat ze echt op haar achterhand loopt!!! Complimenten! Heel veel succes met deze topper!!!
mag ik je vragen wat voor rijbroek je draagt ? :p (sorry :p)
Joscaa
Geplaatst: 08-09-09 22:20
Vind het er heel goed uitzien Janise, jullie gaan echt vooruit. Probeer alleen, zoals je zelf ook al aangaf, echt aan je handen te werken, want vind ze af en toe wel écht te sterk.
Verder vind ik het er netjes uitzien, ze ziet er goed uit!
Ninthe
Geplaatst: 09-09-09 10:39
Wauw Janise, Noortje staat er zoals gewoonlijk weer op en top op! Jullie gaan zo onwijs goed, per topic zie ik jullie groeien, dat meen ik echt Jullie als team zijn echt een opvallende verschijning, ik denk dat jullie het ver kunnen schoppen!
Toch wil ik nog even reageren op dat voorhand-verhaal. Je plaatst op de 1e pagina nog wat extra foto's, toch loopt ze daar niet goed hoor, kijk maar eens naar het voor en achterbeen, op een aantal foto's zie je al dat het voorbeen eerder gaat landen dan het achterbeen, dan loopt ze dus niet op de achterhand. Dit is overigens niet aanvallend bedoeld, maar soms is het wel eens goed om daar eens kritisch naar te kijken (je kijkt er namelijk snel overheen, ik zelf ook).
Probeer verder wat aan je handhouding te doen, vooral het gebruik van je binnenhand. Als je die losser laat kan je pony recht lopen, wat je rijden ten goede komt. Daarnaast heeft je pony dan wat meer ruimte van voor, dat in combinatie met beter achterhandgebruik zal echt verbetering opbrengen!