Prachtige tegenlicht opnames zeg! zo met jullie haren in de wind. De 4de van onderen vind ik ook fanatstisch! Leuk die gekleurde kwastjes, daar zijn ze hier in de Sahara ook helemaal gek op! Wow wat een reacties he, leuk!
vaaleriee
Geplaatst: 01-09-09 09:29
Wat een prachtige foto's! dat hoofdstel staat hem super
Jus: Haha, jaa, lekker fel dat rood, daar moet je van houden! Vond het zelf voor de foto wel leuk.. maar uiteraard zijn smaken verschillend. Het portugese vond ik zelf ook wel erg "gelikt" haha Dank je voor je compliment, heb idd ook een nieuw zadel! Een euroriding!
Mandy: Hey, je hebt me topic gevonden, thanx voor je compliment ! Jij moet ook nog eens met Yoeri een strand komen maken he... ?
Paola: Dank je! Wanneer komt jou knappe dame eens ITP? En ik wil er zeker 1 gaan uitvergroten, ik denk dat die foto idd wel heel veel kans maakt !
Lisenka: Dank je! Borsttuig is helaas ietsje aan de grote kant, maar misschien kan ik daar nog wat op verzinnen!
Lobke: Hij heeft idd al zoveel geleerd... het is echt een topper! Soms jammer dat jij Terosso niet meer hebt. Was altijd leuk om te lezen hoe die 2 guppies het deden, ze hadden wel wat van elkaar weg, haha!
Mies: Wat een wijffie he?! . Ik heb ook niet zo'n hoofdstel. Maar een heeeeel lief stalgenootje wel, mocht hem van haar lenen, en even de show ermee stelen haha
Quelee: Ik kan je ook niet anders aanraden dan zo'n kruising! Ze zijn echt super gaaf.. Chico heeft van allebei wel de goede eigenschappen, wat hem zowel in omgang als ohz heel erg leuk maakt
Sirus: Dank je wel . Echt een groot compliment! Heb ook wel het idee dat ie ook wel gek is op mij, iedere dag begroet worden met een dikke zoen haha
Anouk: Hihi . De pretoogjes niet te vergeten . Ze twinkelen lekker op de foto's he?
Denise: Ik vrees ook het ergste, meer dan 1 dus Hoe kan ik uit deze foto's nou kiezen ?
Nathaly: Ze staan er nog niet zo lang op hoor, de foto's dus je was niet laat hihi. Maar dank voor je compliment!
Laura: Hahaha, jaa, wat een kanjer he die Chico! Wanneer komt Alves ITP ?
Valerie: Dank je ! Hoofdstel heb ik geleend van een stalgenootje.. zit zelf nu natuurlijk hard in dubio of ik hem ook nog moet kopen . *antwoord is ja, nu nog ff geld ervoor vrij maken haha*
De rest die ook een reactie heeft geplaatst, bedankt!
Maris89
Geplaatst: 01-09-09 10:07
Wat een gaaf paard is Chico toch, Ilona! We gaan snel eens meeten!
Lees je berichtje hier nu pas.. maar dat gaat zeker goed komen hoor ! wanneer weet ik alleen niet
Anniick
Geplaatst: 01-09-09 12:41
WAUW, ilona, wat een super gave foto's!!!!! kwijlkwijl, helemaal jaloers. jullie zijn een leuk stel, en chico ziet er errug goed uit! en wat een leuke optoming!
Wat een super gave foto's zeg! Je hebt trouwens, een leuke uitstraling!
Lord_Ik
Geplaatst: 01-09-09 12:48
Oeeh je borsttuig is wel een héél stuk te groot ik denk dat je ze zelfs kan gaan kruisen om het normaal te laten lijken (over de hals heen aan de andere kant van je zadel vastmaken in plaats van 'normaal' recht)
Het staat hem idd wel geweldig die hele set Raww jullie passen echt bij elkaar
Laatst bijgewerkt door Lord_Ik op 01-09-09 12:58, in het totaal 2 keer bewerkt
RoodZonnetje
Geplaatst: 01-09-09 12:49
Wow wat een lekker ding! Wat grappig dat je zo dicht in de buurt woont Ik heb zelf een tijdje een Andalusiër in Den Haag verzorgd, wat een kwijlbeesten zijn het toch!
terorita
Geplaatst: 01-09-09 12:52
ben niet snel gecharmeerd van arabieren of andalusiérs maar dit plaatje klopt.. mooi paard en een stralend baasje!!!! meid wat een spontaan vrolijk koppie heb jij!
blauw00gje
Geplaatst: 01-09-09 12:53
Wat een super mooie foto's zeg! Het straalt er gewoon helemaal vanaf hoe gek je op dat paard bent! Super om te zien! Veel plezier en geluk samen nog!
Jaaaaaaaaa, daar zijn ze dan! Wat een supergave en mooie foto's Ilaa. Echt om trots op te zijn. Vind jullie ook echt superstel samen; zo goed op elkaar ingespeeld! heb je al een idee welke je laat uitvergroten of twijfel je nog? Ik kom vandeweek wel weer ff langs op stal, kunnen we ook weer ff bijkletsen .