Moderators: Firelight, Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight
IKbenEllen schreef:Qua afstand komt het wel overeen met endurance (lichte rit dan). Je rijdt een rit met een routebeschrijving, waar foeven in zitten. Onderweg haal je letters op, naar aanleiding daarvan kunnen ze zien hoe je gereden bent, als je fout gereden bent krijg je strafpunten. Verder moet je als ik me niet vergis 8 km per uur rijden.
En je rijdt deze rit niet alleen, altijd met 2 man (onder de man tenminste).
Zoezi schreef:IKbenEllen schreef:Qua afstand komt het wel overeen met endurance (lichte rit dan). Je rijdt een rit met een routebeschrijving, waar foeven in zitten. Onderweg haal je letters op, naar aanleiding daarvan kunnen ze zien hoe je gereden bent, als je fout gereden bent krijg je strafpunten. Verder moet je als ik me niet vergis 8 km per uur rijden.
En je rijdt deze rit niet alleen, altijd met 2 man (onder de man tenminste).
Klinkt heel erg leuk.
Jammer dat ik niemand heb
WWisecracker schreef:Haha, nee ik ben al voorzien.
Maar op pagina 1 zegt Shattered dat ze niet kan omdat ze niemand heeft vandaar![]()
Kan allicht een poging tot bemiddelen doen niet dan?!
Zoezi schreef:WWisecracker schreef:Haha ja dat snap ik, had nog niet in jullie profiel gekeken kwa leeftijd enzo.
Wie weet meld er nog wel iemand zich, die niemand heeft.
Kansloos.
Ik zoek al 2 jaar een gezellige vriendin voor bosritten in de Kempen...........die vind je gewoon niet!
WWisecracker schreef:Op bokt ook al een oproepje geplaatst? Moet toch iemand tevinden zijn lijkt mij.
Al moet ik wel zeggen dat er hier in de omgeving veel pensionstallen zijn waar bijna iedereen alleen maar in de bak aan het rondjes draaien is (niet verkeerd bedoelt hoor, maar dat is dus niets voor mij).
Ik sta op stal bij een boer, waar er nog 2 staan die net als ik van boscrossen houden.
Misschien dat het daar aan ligt, veel mensen zijn alleen maar aan het dressuren
WWisecracker schreef:Jammer dat je niet wat dichterbij woont, anders konden wij wel een keer gaan![]()
Hier echt een prachtige omgeving!
Weet niet of je een trailer hebt
IKbenEllen schreef:Playty schreef:We gaan er weer voor ( Voor gezelligheid verder niks)
Wij gaan wel voor de winst hoor, met Dennenlucht![]()
Jammer dat je niemand kunt vinden om lekker buiten te rijden Zoezi. Ik sta op een grote stal, ook veel mensen die nooit buiten komen, maar gelukkig ook een aantal buitenruiters.