Corine en Susan jullie hebben weer een super leuke rit gemaakt zo te zien! Jammer dat ik zo ver weg woon had graag een keer meegereden!
Erg leuke foto's van Malle en van de oortjes van Jagger! Jullie zagen er vandaag ook top uit!
Heb je nog meer foto's?
tones
Geplaatst: 23-08-09 09:35
Wat een leuke foto`s! Ik schrok ook best wel toen ik Malle te koop zag staan, maar ik begrijp heel goed dat het verdelen van tijd tussen 2 paarden erg moeilijk is. Gelukkig mag ze blijven.
Mac
Geplaatst: 23-08-09 09:46
Supergave foto, deze:
Wat een heerlijke rit en ik hoop dat je nog heel lang van Malle gaat genieten!
Dank jullie allemaal weer voor de lieve reacties!!
Het verdelen van de tijd gaat nog wel hoor Longeren en andere leuke dingen zijn nog goed te doen, maar het is de pijn en energie die het rijden me kost. Gelukkig ben ik nu weer bij de osteopaat geweest en gaat het weer een stukje beter
Vandaag lekker met beide paarden op stap
Ja, het is daar echt ZO mooi Wou dat ik hier zo mooi rijden kon!
Wat een super foto's echt zo stoer dat jullie dat saampies toch maar doen, kan me voorstellen dat je dr nog niet kan verkopen. Jullie zijn echt met zn drieën ook een leuk stel!!
trickywonder
oooh wat een fijn fotoverslag zeg! heerlijk positief! malle is super! natuurlijk kijkt die nergens van op, natuurlijk is ze stoer! En ja onderschat een turo fjord niet he? hahah
zin om eens samen hier de bossen onveilig te maken? 2 fjordenknollen op pad?
Mooie/Leuke foto's ook bitloos echt stoer ! Alleen werd mij altijd heel er op benadrukt dat ik goed ver achterover moest zitten als ik een heuveltje af ging.. dat zie ik hier niet zo .. maar leuke foto's!
Het gaat heerlijk op moment! Pijn komt en gaat wel, maar verder geniet ik elke dag weer van de paarden hoor! Vanmorgen alweer lekker 3 uur met Jeddah aan het rijden geweest met SusanW en Jagger! Lief dat je het vraagt!
Kim_PWF
Geplaatst: 03-09-09 23:10
Leuke foto's! En wat een heerlijke omgeving om in te rijden zeg!