Ik was even foto's aan het kijken, en toen ik dit zag moest ik eerst wel even slikken. Maar onder tussen alles gelezen. En ik vind het super dat je haar zo'n kans hebt gegeven. Je zegt zelf al dat het een heel blij paard was. Dan wordt ze nu alleen nog maar gelukkiger! Heel mooi Beesie met een nog mooier snuitje! Zo is er maar EEN zal ik maar zeggen. Wens je heel veel succes met deze grote schat!
Groetjes Lisanne
Lena01
Geplaatst: 17-08-09 20:13
Wauw, ze ziet er super uit! Vind het ontzettend super dat jullie dit voor haar doen!
hier nog een super blije kijker!!!! wat een lekker ding is t die pagella ze is nog geen knapperd he vraagt die vent dat was ze al!!! ze word alleen nog knapper en voor haar is t medisch gezien heel erg vooruit gegaan!!! amberrrr ben super blij voor je je paardje ook weer lekker thuis staan waren 2 lange maanden voor jullie
Meis, het ziet er stukken beter uit! Mooie veranderingen!
T gaat jullie goed! Toppertjes!
Yinnar
Geplaatst: 18-08-09 09:00
Dat hadden ze mooi gedaan bij HVN. Wat was het verschil goed te zien zeg. En wat zag Pagella er happy uit. (en jij niet minder, je spetterde zowat van het beeldscherm af zo blij keek je ) Hopelijk stemmen er nog veel op je voor dierenheld van 2009! Want ik vind dat je die titel wel hebt verdiend!!
Lessie
Geplaatst: 18-08-09 09:16
Ze was gisteren bij hart van Nederland. Ik dacht al, die heb ik eerder op bokt gezien. Ik vind het erg mooi gedaan!
joepie ze is weer thuis en ze ziet er goed uit echt een hele verbetering ga zo even de herhaling van hart van nederland bekijken.
katla
Geplaatst: 18-08-09 14:15
*nog een stille volger meldt zich
Helemaal super dat de operatie geslaagd is. Zojuist even op uitzending gemist HvN gekeken, een hele lange en spannende tijd is het geweest voor jullie. Maar dan nu eindelijk weer je meissie thuis en hoe!!! Haar enthousiasme en blijheid spat van het scherm af zowel tijdens de uitzending als tijdens de foto's in dit topic.
Pagella heeft gewoon echt een verschijning waar je diep van onder de indruk bent, met of zonder scheef neusje... ze is geweldig!!!
Heel veel geluk en plezier met elkaar!!!!
Lisa_Storm
Geplaatst: 18-08-09 22:46
Ik heb je gister in Hart van Nederland gezien!!
Wat geweldig zeg!! Ben echt blij voor je dat het allemaal goed is verlopen,
Jammergenoeg moest ik werken ten tijde van de uitzending maar vind het wel echt super hoe de operatie gelukt is! Hopelijk verloopt het herstel verder voorspoedig en nogmaals echt top wat jullie allemaal voor haar gedaan hebben!!