Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
ik zelf een jaar niet gereden
....... isse nie goe voor mijn rikketik

Echt super dat hij zo zijn oude dag mag slijten
echt met volle teugen

soms wat vaker soms wat minder ......... maar hij ziet er altjid op en top uit met zijn hangbuik en beatlecoupe 

Maken 2 a 3 keer in de week een buitenritje en verder staat hij dag en nacht buiten te genieten met vriendjes en vriendinnetjes. Steffi komt nog eens in de zoveel tijd en die vond hem de laatste keer nog steeds vooruit gegaan, dus das helemaal mooi

eigenlijk vanaf dag 1 al........ en dag 1 was niet echt gaaf...... dat was de dag dat ik mijn hoofd tegen het dak van de binnenbaan aanstootte zo hoog kwam hij van de grond
dag 1 hing ik met twee handen aan zijn linkerbitring om hem weer in het gareel te krijgen.......... dag een was NIET gaaf
maar toen stal hij wel mijn hart
KiWiKo schreef:heeeee....... in ieder mens schuilt een watje![]()
![]()
maar hij is inderdaad wel mijn grote liefdeeigenlijk vanaf dag 1 al........ en dag 1 was niet echt gaaf...... dat was de dag dat ik mijn hoofd tegen het dak van de binnenbaan aanstootte zo hoog kwam hij van de grond
dag 1 hing ik met twee handen aan zijn linkerbitring om hem weer in het gareel te krijgen.......... dag een was NIET gaaf
maar toen stal hij wel mijn hart