Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
AnnebelleVD schreef:heb jij ook minder lichamelijke klachten en lasten nu?
....snappie
eerst nog verder verbeteren en dan vasthouden
ben daar ook ontzettend gemotiveerd voor.
(oftewel het had veel weg van een wipbeweging
)sjakie schreef:newmom schreef:hoe vaak heb je les ? (ben benieuwd naar meer fotos hihi)![]()
Ik heb 1 maal per week les op de donderdag. Momenteel met 2 paarden zodat ik ook kan wennen aan het switchen. Meestal maakt mijn vriend de dag erna nieuwe foto's van het oefenen. Als mensen het leuk vinden wil ik overmorgen het topic eventueel aanvullen met nieuwe foto's(zal ook overleggen met de moddies of het akkoord is )
Sorriso schreef:Ja dat snap ik opzich wel, maar als je dalijk ook weer meer de focus op je paard moet leggen, dan moet je wel meer gaan opletten en nadenken over je houding, verwacht ik.
in wezen zijn we daar nu al mee bezig. Een dik uur alleen kwekken over je zit is leuk, maar praten over iets anders is nog véél leuker. Doordat we druk aan de klets zijn word ik nu al vaardig gemaakt in het correct zitten zonder dat ik er continu 100% de focus op mijn zit heb. En daar gaat ook wel eens iets in mis. Tijdens het praten toch de nek vooruit steken of een kromme bovenrug maken.
(en m'n buikspieren ook)