Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Karl66 schreef:Ik snap het doel van dit topic niet. Is het bedoeld om te laten zien dat een dressuurruiter als Anky veel netter rijdt dan de springruiters die je verder hebt opgenomen?
Wat de filmpjes van Anky vooral laten zien is het beeld van iemand die niet alleen opvangt met de teugel, maar ook weer heel snel toestaat, als het paard reactie geeft. Verder zie je dat er voornamelijk op de trens gereden wordt en dat LDR weinig met trekken te maken heeft. Zeker als je het met de springruiters vergelijkt.
Bandida schreef:Wat op die beelden te zie is, is in strijd met dierenwelzijn.
Isabella_ schreef:Jeetje.. ik weet niet hoor.. maar heb je toestemming van deze mensen?..
vind het niet echt een vriendelijk beeld.
oa omdat ik gewoon een foto zie van mn baas + filmpje.. normaal heb ik er geen problemen mee..
en als je de achtergrond niet weet van zo'n paard en dit zo gaat plaatsen.. lijkt me niet prettig aan de orde..
Sorry voor dit ongemak ik dit topic..
maar nee het geeft niet echt een fijn beeld, foto's zijn al snel momentopnamen...
vorame schreef:Bewust de minder stukken en zeker niet de fijne momenten ook laten zien.
Mogen wij ook komen filmen als de TS aan het rijden is?
Ook daar zullen vast mindere momenten van te zien zijn.
vorame schreef:En dit is toegestaan op bokt?
Mensen zonder toestemming op deze manier filmen?
Bewust de minder stukken en zeker niet de fijne momenten ook laten zien.
Citaat:Mogen wij ook komen filmen als de TS aan het rijden is?
Ook daar zullen vast mindere momenten van te zien zijn.
Theeglas schreef:Anky heeft uitgelegd waarom ze Nelson in deze houding heeft laten lopen (nog niet eens 1 rondje maargoed) daar kun je het niet mee-eens zijn oke geen probleem. Maar dan hoef je hier niet de illusie te wekken dat ze hem alleen maar in deze houding heeft laten lopen.
lailapri schreef:omdat je er goud mee wint
MelanieB schreef:Wát een flauw topic.
Ik kan ook wel naar een terrein gaan en dan net de ruiters die zo doen op de foto zetten en alleen die plaatsen,
_l_amanda_l_ schreef:ook al zijn het "momentopnames" dat zoiets eigelijk niet meer voor MAG komen, vooral omdat het een evenement was waarbij landbouw en paardensport werd gepromoot...