Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Unravelation schreef:@ Arabesk: Een paard is idd nog lang niet uitgegroeid met met 3 jaar. Maar zijn mensen dat wel wanneer we ons lichaam gaan 'belasten' met zware schooltassen? Ik en menig ander hebben flink zware rugtassen gesjouwd als 13-jarige hoor, en dan moet je ook nog behoorlijk groeien..
Een paard is natuurlijk wel wat anders, maar ik heb nog geeneen paard gezien die er last van had om met 3/4 jaar ingereden te worden. Anders zou bijna ieder paard in NL met rugpijn etc lopen. Gelukkig is dat niet zo en zijn veel rugproblemen aan andere oorzaken (zoals zadels) te danken..
Maar mooie foto's trouwens! Ik ben ook geen fan van steigeren, maar dat is ieder z'n eigen mening

Meetje22 schreef:Yeyo schreef:Meetje, waar ga je naar het strand dan???
Wij gaan altijd naar Noordwijk.
Fijn duingebied om doorheen te rijden en natuurlijk een fijn strand.
En ook belangrijk,je kunt er je trailer goed kwijt.

KiWiKo schreef:zowaar ga ik met arabesk mee..............
een driejarige zo aan het werk.... met steigeren en al.........
IK persoonlijk zou er niet trots op zijn..............
Ollie23 schreef:Mooie foto's idd. Ook de steigerfoto's. Het enige wat ik me afvraag is waarom je je paard op commando wilt laten steigeren op het moment dat je er op zit. Misschien heb je hier een duidelijke reden voor, maar ik begrijp het niet zo goed...