Flavio en Darius (berbers) zijn verhuisd

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bedouin

Re: Flavio en Darius (berbers) zijn verhuisd

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 09:24

Ha Martine, Ik lees dat je het aardig voor je kiezen krijgt, met honden en paard.
Ik ben stiekum toch wel jaloers dat je lessen kunt nemen en overleg kan plegen. Ik mis hier de knowhow en vooral de interesse en leergierigheid, oftewel die ontbreekt volkomen!
Ik ben nu alleen maar aan het uitpluizen op bokt en andere sites hoe en wat, maar ik mis echt iemand die naast me staat met kennis van zaken.
Jij bent de keukenprinses aan het uithangen? De soep met tarwe heet hier sjorba.
We zijn nog druk bezig met bouwen en zijn nu de poort aan het veranderen die toegang geeft tot het stallenterrein. Daarna wil ik jaaah, dolgraag weer nieuwe foto's maken en durf ik het misschien aan om de paarden te introduceren op ITP.
Ondertussen proberen we iemand uit Gabes over te laten komen, die gespecialeerd zou zijn in hoefbekapping en beenderstructuren maar blijkbaar vind hij het niet de moeite om naar Douz te komen.
Heb jij ondertussen nieuwe leuke foto's?

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 10:16

Hey Wenda, ja bittere ellende met die beestjes ;)
Dat kunnen overleggen is idd fijn, jammer dat je daar verder niemand hebt om mee over paarden te praten :(
Het werk vordert dus wel? Het huis ook? Nieuwe foto's, jaaah! Ik heb nog niet veel bijzonders :S zal van de week wel even kijken of ik er nog wat kan maken.
Waarom kom je niet meekletsen bij de barokke paarden? Is heel gezellig daar hoor :) En je hebt er toch ook een..

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 11:54

jaja die barokke paarden bokkers op die roze wolk, dat gaat zo snel, ik vind het leuk om af en toe mee te lezen dat zeker wel.
Misschien heb ik even n aanloopje nodig, vond het van jou wel moedig dat je daar zo bent ingedoken!
Moet je nagaan ik had over de onzen nooit nagedacht dat ze barok zouden zijn - ik ben gewoon mest aan het scheppen, emmers water aan het sjouwen, voer aan het geven, met ze in de weer aan het zijn, af en toe rijklaar te zetten, me zorgen te maken, naar mn computer aan het rennen om een encyclopie in te duiken, manen uit de klit te halen zo nu en dan, maar dat zijn ze dus eigenlijk allemaal!
Jaaah nieuwe foto's.

Zitouna

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-08-09 14:34

Zo ik heb je een aanloopje gegeven ;)

bedouin

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-09 16:23

Hahhhaaa B-)
Ok man ligt naast me te dutten in het kader van de siesta's, dus,...