En ik vind 't helemaal top dat je hem nog gewoon op een simpel trensje start!
Succes in de Z maar dat gaat zeker lukken!
Tessaar
Geplaatst: 27-07-09 10:56
Het straalt er gewoon helemaal af: LOL met je knol!!
Gewoon lekker rijden en lekker laten lopen en vooral nog lekker scheuren af en toe en LACHEN!! Komt heel nuchter en gelukkig over! Daar komen de beste en mooiste combinaties van (maar das mijn mening )
Heel veel succes verder!!
drupke
Geplaatst: 27-07-09 11:00
leuke combi!!!en heerlijk iemand die er niet perse stang en trens in wil...."omdat het zo mooi is"
super mooie foto's! jullie zijn wel hard gegaan ik vind het echt super dat je hem gewoon lekker op een trensje blijjft rijden zoveel mensen rijden met stang en trens ongeacht hoe het paard enkel op een trens loopt, maar gewoon omdat het eenmaal mag in het z, dus dit is echt super
iris123
Geplaatst: 27-07-09 15:04
Ziet er hartstikke goed uit! Lekker bergopwaards, mooi! Veel succes met de wedstrijden, komt helemaal goed!
he paard, waar ga je met dat meisje heen grapje hoor. Wat een supermooie knol en een prachtige outfit heb je zo. En je hoedje glimmmmmtttt haha. stoer. 1 tip om het allemaal nog net iets chiquer te maken: koop een bling,bling frontriem. Dan komt dat koppie van die mooie knol er nog mooier uit! Succes in de Z1!!
Susy_Q: ik wil juist géén bling bling-frontriem! Vaj heeft een mooi en sprekend hoofd van zichzelf en daar vestig ik graag de aandacht op. Niet op een bling bling-frontriem maar bedankt voor de tip, je bedoelt het goed, haha. Ik heb hier heel bewust voor gekozen!
Wbt het trensje: het is maar een trensje hoor zo bijzonder is dat nu ook weer niet... als ie de M2 erop kan lopen, kan de Z1 ook hoor...
Héle mooie foto's! Ziet er goed uit, Vaj lekker geconcentreerd bezig Enne, poepiesjiek hoedje!
idefix4
Geplaatst: 30-07-09 14:17
GAAAF!!! Een heel mooie combinatie. Dat is wat jullie zijn.
sunnymay
Geplaatst: 30-07-09 14:26
Wat een gave foto's! En wat zijn jullie vooruit gegaan zeg! Hij is veel meer bevestigd en er doorheen. Echt heerlijk om naar te kijken. En waarom niet, gewoon lekker op een trensje blijven rijden als dat goed te doen is. Een ieder hoort hem natuurlijk ook gewoon goed voor elkaar te hebben op trens. Je hoort eigenlijk niet afhankelijk van S&T te zijn vind ik. Veel succes!
Jullie zijn een hele mooie combinatie, je rijd netjes, blijf wel recht boven je paard zitten als je oefeningen doet zoals appuyeren, tevens mag hij nog wat meer buigen in zijn lijft bij het appuyement, hals niet meer in buigen hoor, dat is zo prima. Denk om je binnenbeen bij SB, niet naar achteren i.v.m. tegengestelde hulpen geven (lijkt zo op de foto alsof je hem naar achteren hebt). Heerlijk om iemand te zien die er niet gelijk ST ingooid als die Z gaat starten. Veel succes, met deze outfit komt het helemaal goed!!