Hypolite, hmm misschien even onthouden.
Ze krijgen daar hele slechte kwaliteit hooi, dus ik kijk het eerst even thuis aan, om te kijken of hij sowieso al aankomt, want bij ons staat hij ook op stro, en niet op zaagsel.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Raja schreef:leuk paard hoor teziej!
Idd wat spekkies kweken en dan komt het helemaal goed met hem!
Omally: Als jij nou eens een filpmje stuurt van hoe goed JIJ dan wel niet kan springen met je tinker
En ons dan ook kan laten zien dat je nooit, maar dan ook nooit in zn mond trekt, ook al is het perongeluk omdat je paard een noodsprong maakt??
Kom op zeg, ga lekker buiten spelen en de paarden van de manege invlechten met roze strikjes en tegen iedereen zeggen dat alles sielug is
Omalley schreef:Heb jij nou geen ogen in je hoofd of weet je gewoon niet beter??
Omalley schreef:[/quote]Omally: Als jij nou eens een filpmje stuurt van hoe goed JIJ dan wel niet kan springen met je tinker
En ons dan ook kan laten zien dat je nooit, maar dan ook nooit in zn mond trekt, ook al is het perongeluk omdat je paard een noodsprong maakt??
Kom op zeg, ga lekker buiten spelen en de paarden van de manege invlechten met roze strikjes en tegen iedereen zeggen dat alles sielug is
Teziej schreef:Nou moet je niet ineens zielig gaan doen.
Jij valt mij aan hoor. Jij zegt dat ik mijn paard mishandel, wat geheel onterecht is. Daar geven ze me gelijk in, en je zit gelijk op je knieen?
Mening geven en niet zoveel van snappen heeft niets met elkaar te maken. Iemand de grond in trappen is iets heel anders.
Omalley schreef:dat heb ik wel
alleen ik ben zelf een super goede dierenvriend dus ik kom voor de dieren op
even door de duidelijkheid ik typ dit samen met Stavero @ bokt en die met haar zelf ingereden haflinger Z met winst dus zei weet wel waar ze het over heeft
zei had dat ook getypt dan die ogen
Omalley schreef:dat kan maar ik VERTROUW mijn vriendin de volle 100 % dus ik geloof haar
Teziej schreef:Omalley schreef:Omally: Als jij nou eens een filpmje stuurt van hoe goed JIJ dan wel niet kan springen met je tinker
Omalley schreef:Raja schreef:Omally: Als jij nou eens een filpmje stuurt van hoe goed JIJ dan wel niet kan springen met je tinker
ik kan teminste springen en ik doe al spring wedstrijden met hem en dat gaat super goed en toevallig geeft de jury mij altijd complimenten dat IK niet in zijn mond trek
waarom zou ik mijn prachtige tinker aan jullie laten zien
Omalley schreef:Teziej schreef:Ga nou alsjeblieft weg uit mijn topic man. Open ik is een keer een topic, komt er een 13 jarige pennykutje rellen.
sorry hoor ik blijf teminste rusten en ga niet vloeken allen jullie komen er meteen met zijn 14ne op af om mijn de grond in te trappen
nadita schreef:Omalley schreef:sorry hoor
dit is mijn mening en mijn meningsuiting
ik ben 13 en nog maar een nieuweling op bokt
sorry dat ik het dan nog niet snap maar jullie moesten het toch ook allemaal leren en jullie wisten toch ook nog niet meteen hoe het moest enzo
ik vind het echt heel flauw dat jullie meteen met zijn allen naar mij toe happen
dankzij jullie vindt ik bokt meteen niet leuk meer omdat er filmpjes op worden gezet waarin niet juist word gehandeld met paarden
en ik gewoon mijn mening geef en jullie dat niet respecteren en meteen mij aflopen tezeiken
bokt zou echt heel leuk kunnen zien maar nu hebben jullie het dus voor mij verpest alleen jammer genoeg heb ik heb mijn eigen paard van de oprichter van bokt gekocht en dus ken ik haar en zei zal mij heus wel begrijpen dat ik alleen maar mijn mening zeg en net nieuw ben en er dus nog niet zoveel van snap
Als je dingen niet snapt, moet je ook geen uitlatingen doen die nergens op slaan. Wat zie jij nu precies in het filmpje? Dat het paard moedwillig gestraft of onjuist behandeld wordt?
Geen wonder dat mensen die dit topic lezen over je heen vallen. Je weet niet waar je het over hebt, maar toch geef je je mening die nergens op slaat. Post dan niet, dan word je ook niet aangevallen.
En het heeft niets te maken met of je nieuw bent op Bokt of niet, jij geeft rijtechnisch commentaar. En het is duidelijk je daar niet veel van snapt.