Bijna nieuwe aanwinst; Valerio!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

TessaVB

Re: Bijna nieuwe aanwinst; Valerio!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-09 17:00

Ja, dat bedoel ik, dan weet ik gelijk zeker dat hij me mag _O-

Hypolite, hmm misschien even onthouden.
Ze krijgen daar hele slechte kwaliteit hooi, dus ik kijk het eerst even thuis aan, om te kijken of hij sowieso al aankomt, want bij ons staat hij ook op stro, en niet op zaagsel.

Omalley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:02

Heb jij nou geen ogen in je hoofd of weet je gewoon niet beter??[/quote]

pardon, wat is dit nu voor reactie! Echt dit slaat alles.

Probeer asjeblieft een beetje respect te hebben voor je meddebokkers.[/quote]

dat heb ik wel
alleen ik ben zelf een super goede dierenvriend dus ik kom voor de dieren op
even door de duidelijkheid ik typ dit samen met Stavero @ bokt en die met haar zelf ingereden haflinger Z met winst dus zei weet wel waar ze het over heeft
zei had dat ook getypt dan die ogen

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-09 17:03

Onee, omdat ze Z rijdt weet ze waar ze het over heeft, dat was ik even vergeten!

Omalley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:10

wat zou ik moeten zien dan? iets wat er niet is, maar wat jij alleen maar ziet?
heb het filmpje meerdere keren gezien, en het paard krijgt inderdaad een ruk in zijn mond omdat de amazone achterbleef in de beweging van het paard, omdat deze een noodsprong maakte. je kunt duidelijk zien wat er gebeurde, en dat was zeker geen straffen!!
ga jij toch gauw spelen :+[/quote]

ik heb het filmpje ook gezien hoor
nouw het kwam bij jouw over tot straffen
ok dit is niet tegen jouw maar tegen de alle bokkers die tegen mij reageren

sorry hoor
dit is mijn mening en mijn meningsuiting
ik ben 13 en nog maar een nieuweling op bokt
sorry dat ik het dan nog niet snap maar jullie moesten het toch ook allemaal leren en jullie wisten toch ook nog niet meteen hoe het moest enzo
ik vind het echt heel flauw dat jullie meteen met zijn allen naar mij toe happen
dankzij jullie vindt ik bokt meteen niet leuk meer omdat er filmpjes op worden gezet waarin niet juist word gehandeld met paarden
en ik gewoon mijn mening geef en jullie dat niet respecteren en meteen mij aflopen tezeiken
bokt zou echt heel leuk kunnen zien maar nu hebben jullie het dus voor mij verpest alleen jammer genoeg heb ik heb mijn eigen paard van de oprichter van bokt gekocht en dus ken ik haar en zei zal mij heus wel begrijpen dat ik alleen maar mijn mening zeg en net nieuw ben en er dus nog niet zoveel van snap
Raja schreef:
leuk paard hoor teziej!
Idd wat spekkies kweken en dan komt het helemaal goed met hem!

Omally: Als jij nou eens een filpmje stuurt van hoe goed JIJ dan wel niet kan springen met je tinker :)
En ons dan ook kan laten zien dat je nooit, maar dan ook nooit in zn mond trekt, ook al is het perongeluk omdat je paard een noodsprong maakt??
Kom op zeg, ga lekker buiten spelen en de paarden van de manege invlechten met roze strikjes en tegen iedereen zeggen dat alles sielug is :roll:

Omalley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:12

Omally: Als jij nou eens een filpmje stuurt van hoe goed JIJ dan wel niet kan springen met je tinker :)
En ons dan ook kan laten zien dat je nooit, maar dan ook nooit in zn mond trekt, ook al is het perongeluk omdat je paard een noodsprong maakt??
Kom op zeg, ga lekker buiten spelen en de paarden van de manege invlechten met roze strikjes en tegen iedereen zeggen dat alles sielug is :roll:
[/quote][/quote]

ik kan teminste springen en ik doe al spring wedstrijden met hem en dat gaat super goed en toevallig geeft de jury mij altijd complimenten dat IK niet in zijn mond trek
waarom zou ik mijn prachtige tinker aan jullie laten zien

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:12

Omalley schreef:
Heb jij nou geen ogen in je hoofd of weet je gewoon niet beter??

pardon, wat is dit nu voor reactie! Echt dit slaat alles.

Probeer asjeblieft een beetje respect te hebben voor je meddebokkers.[/quote]

dat heb ik wel
even door de duidelijkheid ik typ dit samen met Stavero @ bokt en die met haar zelf ingereden haflinger Z met winst dus zei weet wel waar ze het over heeft
zei had dat ook getypt dan die ogen[/quote]

Nou bedankt dan Stravero. Als ik jou was zou ik mijn eigen ogen eens goed de kost geven, dan zul je zien dat TS het paard niet moedwillig in de mond trekt of straft of wat dan ook. Maar het kan natuurlijk zijn dat een 16jarige met een zelf ingereden haflinger met winst in de Z deze dingen anders ziet???

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-09 17:13

Nou moet je niet ineens zielig gaan doen. :n

Jij valt mij aan hoor. Jij zegt dat ik mijn paard mishandel, wat geheel onterecht is. Daar geven ze me gelijk in, en je zit gelijk op je knieen?

Mening geven en niet zoveel van snappen heeft niets met elkaar te maken. Iemand de grond in trappen is iets heel anders. :n

Omalley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:13

Teziej schreef:
Onee, omdat ze Z rijdt weet ze waar ze het over heeft, dat was ik even vergeten!

doe nouw niet zo flauw
ZEI kan teminste rijden

ok ik kan verkeerd hebben gezeten maar ik ben nog maar een beginneling

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-09 17:14

Omalley schreef:
[/quote]

ik kan teminste springen en ik doe al spring wedstrijden met hem en dat gaat super goed en toevallig geeft de jury mij altijd complimenten dat IK niet in zijn mond trek
waarom zou ik mijn prachtige tinker aan jullie laten zien[/quote]
_O- Alsjeblieft, ik ben L startgerechtigd geweest met mijn pony, dus praat geen onzin. :')

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:14

Ik durf te wedden dat als jij op dit paard had gezeten en als hij zo'n sprong had gemaakt dat jij ook even in zijn mond gezeten had.. Of nee , misschien was jij er wel meteen al afgedonderd. :D

Tuurlijk moeten paard en ruiter even aan elkaar wennen , je ziet toch ook dat het bij de volgende sprong een stuk beter gaat :roll:

Ik ga even op je reactie TeMmen want je verpest het topic van de TS'er :)

Omalley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:15

dat heb ik wel
zei had dat ook getypt dan die ogen[/quote]

Nou bedankt dan Stravero. Als ik jou was zou ik mijn eigen ogen eens goed de kost geven, dan zul je zien dat TS het paard niet moedwillig in de mond trekt of straft of wat dan ook. Maar het kan natuurlijk zijn dat een 16jarige met een zelf ingereden haflinger met winst in de Z deze dingen anders ziet???[/quote]

dat kan maar ik VERTROUW mijn vriendin de volle 100 % dus ik geloof haar

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-09 17:15

Ga nou alsjeblieft weg uit mijn topic man. Open ik is een keer een topic, komt er een 13 jarige pennykutje rellen. :roll:

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:16

Heb getemt :)

Je weet zelf wel beter ;)

Omalley

Teziej schreef:
Nou moet je niet ineens zielig gaan doen. :n

Jij valt mij aan hoor. Jij zegt dat ik mijn paard mishandel, wat geheel onterecht is. Daar geven ze me gelijk in, en je zit gelijk op je knieen?

Mening geven en niet zoveel van snappen heeft niets met elkaar te maken. Iemand de grond in trappen is iets heel anders. :n

maar ik zei toch toen ik begon met die reactie
sorry hoor maar het is NIET boos bedoeld
sorry als het anders is overgekomen

nadita

[quote="Omalley"]
sorry hoor
sorry dat ik het dan nog niet snap maar jullie moesten het toch ook allemaal leren en jullie wisten toch ook nog niet meteen hoe het moest enzo
ik vind het echt heel flauw dat jullie meteen met zijn allen naar mij toe happen
dankzij jullie vindt ik bokt meteen niet leuk meer omdat er filmpjes op worden gezet waarin niet juist word gehandeld met paarden
en ik gewoon mijn mening geef en jullie dat niet respecteren en meteen mij aflopen tezeiken
bokt zou echt heel leuk kunnen zien maar nu hebben jullie het dus voor mij verpest alleen jammer genoeg heb ik heb mijn eigen paard van de oprichter van bokt gekocht en dus ken ik haar en zei zal mij heus wel begrijpen dat ik alleen maar mijn mening zeg en net nieuw ben en er dus nog niet zoveel van snap

Als je dingen niet snapt, moet je ook geen uitlatingen doen die nergens op slaan. Wat zie jij nu precies in het filmpje? Dat het paard moedwillig gestraft of onjuist behandeld wordt?
Geen wonder dat mensen die dit topic lezen over je heen vallen. Je weet niet waar je het over hebt, maar toch geef je je mening die nergens op slaat. Post dan niet, dan word je ook niet aangevallen.
En het heeft niets te maken met of je nieuw bent op Bokt of niet, jij geeft rijtechnisch commentaar. En het is duidelijk je daar niet veel van snapt.

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:17

Omalley schreef:
dat heb ik wel
zei had dat ook getypt dan die ogen

Omalley schreef:
dat kan maar ik VERTROUW mijn vriendin de volle 100 % dus ik geloof haar

Nou gefeliciteerd. Ga maar weer lekker met je 1000000 arabiers buiten spelen :evaw:
Laatst bijgewerkt door Eejj op 23-07-09 17:17, in het totaal 1 keer bewerkt

nadita

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:17

[quote="Omalley"]
sorry hoor

Als je dingen niet snapt, moet je ook geen uitlatingen doen die nergens op slaan. Wat zie jij nu precies in het filmpje? Dat het paard moedwillig gestraft of onjuist behandeld wordt?
Geen wonder dat mensen die dit topic lezen over je heen vallen. Je weet niet waar je het over hebt, maar toch geef je je mening die nergens op slaat. Post dan niet, dan word je ook niet aangevallen.
En het heeft niets te maken met of je nieuw bent op Bokt of niet, jij geeft rijtechnisch commentaar. En het is duidelijk je daar niet veel van snapt.

Omalley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:18

Teziej schreef:
Omalley schreef:

waarom zou ik mijn prachtige tinker aan jullie laten zien[/quote]
_O- Alsjeblieft, ik ben L startgerechtigd geweest met mijn pony, dus praat geen onzin. :')[/quote]

mijn vriendin Z
en ik spring met mijn eerste springwedstijd meteen 60 cm

Raja

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:18

Omalley schreef:
Raja schreef:

waarom zou ik mijn prachtige tinker aan jullie laten zien

kwoot verkloot, geeft niet kind...

maar kom op zeg, als je je eigen beriochten terug leest, dan begrijp je toch zeker ook wel dat dat helemaal niet leuk en vriendelijk overkomt??

En als je nou echt zo'n dieren vriend bent, dan ga je niet eens springen of dressuren met je paard, maar dan zet je hem gewoon lekker in een natuurgebied en laat je hem staan...

Wij hebben hier allemaal het beste voor met onze dieren en we doen allemaal wat voor ons het beste lijkt voor het dier.
En ja, dat je een keer niet mee zit met de beweging, kan gebeuren!!!
Jouw tinker gaat er nooit vandoor?? dat je m een keer op de rem moet tekken om ongelukken te voorkomen?
Jouw tinker zal nooit, maar dan ook nooit iets verkeerd doen waarvoor je m een keer een tik moet gheven of een schop???

nee natuurlijk niet!!!
want de mesijes van 13 zijn altijd de allerbesten!!

Hoe konden wij ons daar nou in vergissen...
stom stom stom zeg...

weetje wat, kom anders eens les geven, dan weet ik ook precies hoe het wel moet :D

En ja, wij willen dan graag je tinker zien en zien hoe jij rijdt! Want dan wete we tenminste tegen wie we het hebben...
Laatst bijgewerkt door Raja op 23-07-09 17:20, in het totaal 2 keer bewerkt

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-09 17:19

man, ga nou weg _O-

Omalley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:19

Teziej schreef:
Ga nou alsjeblieft weg uit mijn topic man. Open ik is een keer een topic, komt er een 13 jarige pennykutje rellen. :roll:

sorry hoor ik blijf teminste rusten en ga niet vloeken allen jullie komen er meteen met zijn 14ne op af om mijn de grond in te trappen

Eejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:19

@ Raja , we zien haar over een paar jaar vast op TV meedoen aan de olympische spelen :D

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-07-09 17:20

Omalley schreef:
Teziej schreef:

sorry hoor ik blijf teminste rusten en ga niet vloeken allen jullie komen er meteen met zijn 14ne op af om mijn de grond in te trappen

You made my day, ik wacht even tot deze berichten verwijderd worden. :')

Omalley

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:20

nadita schreef:
Omalley schreef:
sorry hoor

ik zei toch dat het niet boos is bedoeld en dat jullie het niet verkeerd moesten oppakken

nathalieeee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-09 17:21

Ik heb ook getemd op Omalley. Je reacties zijn volkomen onzin. Ik ken tig Z ruiters die ik nooit op mijn pony zou willen hebben, dus zo'n stempel doet mij niks. Daarnaast zit Tessa voor het EERST op dit paard, logisch dat het dan niet meteen perfect is? Je moet eerst wennen aan een paard en als een paard waar je nog nooit eerder op hebt gezeten een noodsprong maakt, is er geen natuurlijkere reactie van de ruiter dan dit voor te stellen.