Eponastable schreef:Prachtig paardje en kan super springen!!Had je vijzen ingedraaid?Nee was niet nodig, gras was niet nat. Heb trouwens een video!Zal even een mod vragen die in de beginpost erbij te zetten
Wat kick zeg! En netjes aangereden / goeie afzet ook! Ziet er top uit!(en dan hoor ik nog vaak mensen beweren dat tinkers niet kunnen springen, die verwijs ik tegenwoordig maar door naar bokt.nl )
Wauw, echt tof, ben stiekem wel een beetje fan aan het worden van bonny!Kon mijn haflinger dat maar, wil je een keer komen proberen? haha!
Emmaar schreef:Wauw, echt tof, ben stiekem wel een beetje fan aan het worden van bonny!Kon mijn haflinger dat maar, wil je een keer komen proberen? haha!Ja hoor
Nog heel ffies en dan kun je echt over Roosje heen springen. Het ziet er echt weer gaaf uit, Bonny is zoooo cool!
MelanieB schreef:Emmaar schreef:Wauw, echt tof, ben stiekem wel een beetje fan aan het worden van bonny!Kon mijn haflinger dat maar, wil je een keer komen proberen? haha!Ja hoor Ja jammer dat je helemaal in Gelderland woont!
Netjes hoor:) Ik heb jullie gezien op de Tinkerdag:). Toen ging het springen niet zo best ofwel? Bonny blijft een leuk beest!
MelanieB schreef:Vorige tinkerdag? (dit jaar)Dat ging gewoon netjes hoor, was beide dagen foutloos en ook 1e en 3eWas dit jaar.. oh haha dan was in denk ik in de war met een andere tinker:). Je had wel een mooi geel setje:)
oooh haha sorry:D Nou het was iig wel leuk al die tinkers bij elkaar:). Had jij dan wel een geel setje op?
Ja ik had geel setje!Maar die andere tinker ging idd niet goed (ruiter viel) en hij word wel eens verward met Bonny, want hij heeft ook brede witte bles en 4 witte voeten
jaa klopt haha nee dan heb ik je verward met die in de ring, maar heb jullie iig wel gezien in een gele set:D