Weer wat nieuw beeldmateriaal van het stoere ventje!

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

_Lorette_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-09 18:28

Hij heet geen Ventje, maar mijn moeder noemt hem zo. Ik gebruik vaak wel 4 namen voor een paard, dus dat is nog wel eens verwarrend. (Mensen vragen vaak hoeveel paarden wij hebben, omdat ze het niet meer volgen door al die verschillende namen. :+ Zo noemden mijn ouders mijn vos standaard Slotje en dan riep ik weer Charlie. En voor mij was de schimmelruin altijd Dylan (roepnaam), terwijl hij voor de rest Noereyev (stamboeknaam) heette.)

Dus ik houd het hier op Vent(je).

Ik probeer mijn handen zo stil mogelijk te houden en voor mijn gevoel zette ik ze niet vast in dat stukje galop. Wel is het pijnlijk zichtbaar dat ik geen goede hulp geef voor de galop. Ik plaats mijn handen veel te breed en ik hang voorover. Voor mijn gevoel help ik hem dan, terwijl mijn verstand weet dat ik recht en stil zou moeten blijven zitten.

Ik ga hem niet starten. Werd wel min of meer verplicht door mijn instructrice, want zij vond het wel een heel goed plan, maar dat gaat me niet lukken. Bammes gaat voor en als ik Lotje weer ga rijden, staat zij voorop, maar wedstrijden zullen er waarschijnlijk pas na het veulen weer van komen. Ik weet niet hoe ik die wedstrijden kan combineren met Vent. Wij gaan maar heel weinig op concours en Bam kan niet alleen blijven, dus dan zouden we al heen en weer moeten rijden met de trailer. Of ik zou veel vaker op concours moeten gaan om ze om de beurt te doen, maar dat zou me te druk worden. Ik wil ook wel eens een volledig weekend vrij als ik doordeweeks weinig tijd heb door mijn stage.

Edit , edit en nog eens edit: *verbetert wat typfouten* Ik schrijf echt heel krom,. 8)7
Vent is inderdaad van take_one en als jullie een andere naam willen, zeg dan maar Rox.
Laatst bijgewerkt door _Lorette_ op 18-07-09 18:42, in het totaal 3 keer bewerkt

enniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 18:31

jij hebt laarzen die the bomb zijn man! :~

estherpitout

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-09 18:44

WAUW wat is dat paard om te kwijlen zeg! :~
En jij kan echt super rijden, jouw zit is om te kwijlen.

Hoe oud is Ventje eigenlijk?
Mocht je hem ooit te koop zetten :D Al zal ik hem waarschijnlijk van mijn levensdagen
nooit kunnen betalen.

Super jullie samen joh!