Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Josfoto schreef:@ Tancreda4 : klopt helemaal. Ben ook fan van BertrandJ
@ annelisdj: ja, ik ben de fotograaf. Voor de 1e keer mag ik niet klagen mh resultaat.
Maar zoals elke fotograaf, moet je nooit tevreden zijn over het resultaat, er zijn altijd verbeterpunten, waaronder de keuze vh achtergronddoek.
@Pannenkoek : die puntoren komen er ook aan. Weet niet of Yerry die ook gaat posten.
@yerry ; idd , geduld is nog steeds een schone zaak.J
En nog heel veel dank voor het beschikbaar stellen van je wei, paard, en puntorenJ
spatter schreef:met de punt-oren zijn ook gave foto's geworden, wat een geweldig stel!
als er dan een minpuntje gegeven moet worden vind ik jou kleren niet echt passen bij de kleuren van de honden en de achtergrond
komt misschien ook door de soort belichting
spatter schreef:Pannenkoek schreef:Andere kleding? Ach Jos............wat is er nou mooier dan puur natuur? Wat vijgenblaadjes bv........![]()
![]()
jij had haar onderschept tijdens het omkleden en foto's gemaakt
Hypofocus schreef:Niet zo'n origineel idee...
Meer een (magere) Yann Arthus-Bertrand imitatie serie.
Die heeft een heel boek vól paardenfoto's gemaakt die met een dergelijke achtergrond en vergelijkbare belichting zijn gemaakt.
Alleen in dit geval is de belichting wat te hard op mens en paard en ook ongelijkmatig (stukken overbelicht en stukken die veel te donker zijn).
En ik vind de paarden er niet echt goed uit komen. De houdingen zijn niet optimaal, en hier en daar komt het wat slaperig over.
De eigenaar staat er wél tof opMooie glimlach.
Dus een leuk idee van de fotograaf om Yann Arthus-Bertrand te kopiëren, maar de uitvoering kon beter.
Wel een leuke serie voor de eigenaar.
Hoewel ik er dan toch beter opgelet zou hebben dat de paarden er iets opgewekter op zouden staan. Op de 1e foto staat 't paard op rust, op de 3e foto is het oog half dicht, op de 4e foto verliest de eigenaar een deel van de hoed aan de bovenkant van de foto's en de ponies zien eruit alsof ze weg willen lopen, etc... Dat zijn toch puntjes om goed in de gaten te houden.
De paint is wel een práchtig dier overigens!