@ Cindy je kwam me al bekend voor van t weekend maar wist echt niet waarvan, nu dus wel!! Ik had toen volgens mij nog contact met je gehad over die zwarte merrie? Heb dus een goeie vervanger gevonden
Ja hij is al gecastreerd inmiddels.. Ik ga hem zelf opleiden ja heb al meerdere paarden alleen zadelmak gemaakt dus wil het graag zelf doen bij hem! Heb m vandaag voor t eerst aan de longe gehad ging erg goed!
Talitha15
Geplaatst: 13-07-09 20:39
Prachtig dier. Wees er maar zuinig op!!! Verstandig dat je hem hebt laten castreren. Waarom hengst laten, als hij geen dekhengst is. Dat is alleen maar zielig, al die hormonen en er niets mee kunnen doen. Plus dat het gevaarlijk is voor de mensen om hem heen. Die uitstraling houdt hij toch wel als hij zo laat gecastreerd is. Veel plezier met deze beauty.
Waaaauw, jeetje! Wát een kanjer.. Kijk normaal niet zo vaak ITP-topics, maar nu eentje met drie pagina's, dat moet wel bijzonder zijn dan, haha! Toevallig dat ik je ook tegengekomen ben dit weekend!
Ja, ze heeft ze nog niet op haar laptop volgens mij, omdat d'r laptop nog niet terug is. Maar in ieder geval bedankt voor het maken van de foto's, haha, leuk! Ben wel benieuwd!
lhorses
Geplaatst: 13-07-09 22:00
wat heeft hij op zijn nek is dat een wonde verder een mooi paard!