) amateur en open. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) amateur en open.
Niels schreef:Zeker omdat de L2 en L1 eigenlijk altijd worden samengevoegd en je dus als L2 ruiter in het nadeel bent.
Romkabouter schreef:Pienb schreef:Ik zeg ook niet dat het niveau toen hoger was.
Ik had wel verwacht dat de sport zich in 10 jaar had ontwikkeld tot een beter en hoger niveau, dat mis ik, de ontwikkeling en groei
Ja, maar dat mis ik ook bij de rassenverenigingen, dus tja..... aan de levels ligt het niet
Niels schreef:Sorry, ik wist niet dat AM en Open vroeger wel werd samengevoegd.

Romkabouter schreef:Niels schreef:Sorry, ik wist niet dat AM en Open vroeger wel werd samengevoegd.
Euh? Nee zo bedoel ik het niet
Samenvoegen kan natuurlijk helemaal niet, maar de amateurs deden ook vaak mee aan de open. En toen klaagden ze niet dat ze tegen profs moesten rijden. Dus waarom nu wel klagen als je klasse toevallig wordt samengevoegd
Romkabouter schreef:[***] schreef:Sorry, ik wist niet dat AM en Open vroeger wel werd samengevoegd.
Euh? Nee zo bedoel ik het niet
Samenvoegen kan natuurlijk helemaal niet, maar de amateurs deden ook vaak mee aan de open. En toen klaagden ze niet dat ze tegen profs moesten rijden. Dus waarom nu wel klagen als je klasse toevallig wordt samengevoegd
Niels schreef:En die opsplitsingen, het is idd jammer. Zeker omdat de L2 en L1 eigenlijk altijd worden samengevoegd en je dus als L2 ruiter in het nadeel bent.
en idd zoals Rom zegt: de meeste L1 ruiters zijn de L2-ers die al teveel punten hebben behaald om nog in de L2 te blijven. Er zit maar een enkele pro tussen (behalve op het NK dan
)
Romkabouter schreef:[***] schreef:Imo zou het nog een idee zijn om alle pro's verplicht in de L1 te zetten. Heb je meer L1 ruiters en zitten de L2 ruiters zonder pro's.
Dat is dus al zo. Behalve met een groen paard
Toen de levelindeling ingevoerd werd, zijn alle pro's in de L1 gezet en alle ama's in de L2