"Dag dromen.. Vaarwel".

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marsje_Bon

Re: "Dag dromen.. Vaarwel".

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 09:35

Arme Tinkerbell en arme Nassie...
Vind het echt sneu voor jullie.. Ik hoop dat Tinkerbell het bitloos rijden ohz goed oppakt en dat jullie nog veel plezier van elkaar mogen hebben..
Bitloos mennen zou ik ook niet te snel gaan doen denk ik..
Misschien als ze het bitloos rijden heel goed oppakt...
Helaas kunnen de veeartsen ook niet veel doen aan een oud litteken, wat een naar verhaal met die pantykousjes zeg.
Tinkerbell heeft geluk met zo'n baasje als jij!!

Cemlys

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 12:36

janflicka schreef:
Nadelen van bitloos..? euhhh,die zijn voornamelijk voor de ruiter denk ik? :D
Denk niet dat een paard bezwaar maakt tegen een bitloos leven? ;)

Bitloos kan wel nadelen hebben en kan even onvriendelijk zijn als met bit, het is maar hoe je ermee omgaat en met wat.

Ontopic dan: Wat naar dat ze met zo een litteken zit, tong is een gevoelig iets, dus ik kan me voorstellen dat ze flink tegenstribbelde met bit in. Weet je zeker dat ze aan dat trauma komt door voor de kar te staan dus door bit/pantykous? Pony kan mss ooit met iets scherps in haar tong gesneden hebben. Dus das ook mogelijk. Gelukkig kun je bitloos ook verder, je ziet mss met de tijd wel of je het bitloos met mennen kan combineren. Ik zou niet gelijk alles de deur uit doen. :o

Aukelizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 17:21

Gelukkig dat je nu achter haar probleem gekomen bent.
Ik zou je alleen willen adviseren om er toch eens een tandarts bij te halen ook al ga je voortaan bitloos.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-09 17:44

maar... wat moet een tandarts aan die tong doen dan?

Nassie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-09 19:18

Ja idd stef de dieren arts is gebelt. Die kon er niets meer aan doen anders was hij allang langs geweest.

zitake; Ik vind het zelf ook zonde om alles weg te doen. Maar ik ga de gok niet wagen. Misschien gaat het goed bitloos mennen, maar misschien ook negatief. Ik wil onnodig mensen, auto's, dieren, pony of mezelf schaden.

Ik stop er gewoon mee.
Tinkerbell word gewoon een leuke rijpony met een halster. Lekker fietsen en wandelen :)