Jeeeej Annemarie is bij het paard komen kijken en ze gaat ermee aan het werk, dus dat is echt vet. Ben heel benieuwd hoe dat gaat worden. Maar ik ga dus nu 100% zeker alle dagen. Heb al een B&B besproken.
Ik heb haar inderdaad zien staan bij de clinic gevers! Super, ik ben zo benieuwd. Jammer dat Monty zelf niet komt, zou hem graag eens in het echt zien. Hoe kun je de bokt korting gebruiken? Ik wil voor de zaterdag 2 kaarten gaan halen bij de Free Record Shop dadelijk, maar hoe kan ik de korting dan gebruiken?
volgens mij kan je die bokt korting alleen via de link gebruiken.
lislis
Geplaatst: 31-07-09 10:18
Ik ben dit jaar ook weer aanwezig op de zaterdag. Ik hoop dat het wat mooier weer is dan vorig jaar. Ik had het echt ijskoud! Komen de Menorca paarden weer die waren echt vet vorig jaar!!!
Vorig jaar kon ik de HIPPO kraampje niet vinden echt irritant! Ik wil flink aan de SHOP!!! & komt monty Roberts ook weer! Zijn show was ook vet!
Ik mag toch hopen dat die zwarte paarden niet weer komen, zo geweldig vond ik dat niet. En ik heb zelf zoiets van nou willen er heel veel mensen hier die paarden, weten er totaal niet mee om te gaan en binnen no time staan ze op marktplaats. Die paarden moeten gewoon lekker gebruikt worden waar ze voor gefokt worden, dat zijn geen paarden voor hier. Maar goed dat vind ik dan.
yeah ik heb nu ook kaarten, voor zaterdag met een vriendin ik ga vooral voor annemarie van der toorn (als je het zo schrijft ) en anky, de rest zien we wel weer.
Ooh zou dr wel heen willen maar heb dan Ermelo,wel jammer dat dat op dezelfde dagen valt .. Behalve dan de 11de maar dan ben ik te druk om overdag ergens anders heen te gaan dan naar me paarden
Ik ga alle 3 de dagen. Met misschien nog een kleine verrassing Ik ga vooral voor Annemarie, eigenlijk alleen maar voor Annemarie Ontzettend jammer dat Monty niet meer komt, ben blij dat ik de vorige clinic/demo heb mogen bijwonen als vrijwilliger!
Nozidia
Geplaatst: 03-08-09 10:47
Ik ga op een vrijdag.. Gezellig samen met m`n vriendlief.