Grootte staat geloof ik al in het topic, ongeveer 1.64. Leeftijd is als ik me niet vergis 8 zoals ik ook al eerder zei
Wat Sodera zegt, klopt
Hij is niet zo heel groot, maar hij heeft gelukkig wel veel massa en front.
moonfish13
Geplaatst: 15-06-09 16:40
Jéétje wat heb jij een máchtige knol onder je kont! Enne, deze moet je niet verkopen he? Dat is doodzonde!
Cemlys
Geplaatst: 15-06-09 19:40
Ook hier weer prachtige foto's met een prachtig paard . Hij is echt mooi! Geweldig dat hij zich zo braaf gedraagt. Hij heeft echt leuke bewegingen. Een plezier om naar te kijken! Trouwens mooi zo in het bruin!
ik ben echt helemaal verliefd op je paard! je rijd m netjes en wát loopt die goed voor zo een korte tijd zeg! TOPPIE.
xNele
Geplaatst: 17-06-09 14:01
Allereerst; wat heb jij een mooie houding. En ten tweede vind ik het echt een paard met een 'wauwie-uitstraling', ik kan er niets slecht over zeggen. Ben benieuwd hoe jullie het later op wedstrijd doen, ben er zeker van dat we nog wel iets over deze combi horen..
Groetjes!
senoritakimm
Geplaatst: 17-06-09 14:06
Gewoon ongeloofelijk zo'n braaf dier! Ook in je andere topic met die spoorweg! Echt een prachtdier, met mooie gangen. Ik vind het er echt super uitzien! Hij pakt het echt goed op. Jullie zullen wel ver komen samen Succes hoor samen!
Mooie combinatie vormen jullie. Denk dat bij de juiste training zijn halsvorm echt nog wel mooier wordt. Jasje (en setje) ziet er inderdaad mooi bijpassend uit.
Ik blijf onder de indruk van hem en je hebt hem echt netjes voor elkaar. Ook vind ik je houding zo een stuk fijner om te zien Je hebt er goed aangewerkt!
Moeilijk om iets te zoeken om te af te kraken. Nee hoor jullie zijn een mooie combi. En netjes afgekleed. kan niet anders dan dat jullie goed gaan scoren. Plaats nog maar veel foto's.
avaluna
Geplaatst: 18-06-09 22:13
Wat een ontzettend leuk paard, echt een plaatje om te zien, met een heel mooie en vriendelijke uitstraling! Jullie zijn echt een heel mooie combinatie!
Een paard dat zo laat wordt ingereden zie je niet vaak, is er helemaal niets mee gedaan verder?
Wij hebben een heel leuke pony en die hebben we vorig jaar een beetje laten inrijden, inmiddels is hij zes, hij loopt wel af en toe aangespannen, maar ik denk dat het ook nog wel een paar jaartjes duurt eer hij echt gereden gaat worden, als hij het dan zo aanpakt zijn we blij
knolle_krack
Geplaatst: 18-06-09 22:42
Dit gaat me toch een ongelovelijk dier worden jeeeemig wat een plaaatje echt hij schitterd gewoon met jou er op!!! prachtige combinatie, prachtige bouw echt genomineerd als mooiste paard van bokt.. sorry nomineer enkele keren hahaha
Heel veel suc6 en zeker weten dat jullie echt hoog gaan komen wat een topper!!!!!