haha wat een grap, 2 trailers gesloopt! Maar dat met die klep is zo vreemd nog niet als dat ding niet goed onderhouden is, heb je enig idee van wat ze weegt? Ben ik wel benieuwd naar!
Haha mooi topic! Daarom dat er ook nog normale formaten paarden bestaan als ik bedenk dat die van ons al krap in een trailer staan, kan ik mij voorstellen dat zo'n kolos er moeite mee heeft maar begeeft die klep het nu gewoon? Dak onderweg kwijtgespeeld ? Overigens wel een leuk paardje zo te zien, denkt er zo te zien het hare over
[naam]: Aangenaam: Nee idd, het is wel zonde haha.
Zitake: Kim moest een keer in een vrachtwagen overdwars staan; past niet. Ja, Kim ging precies op de scharniertjes staan. Dat dak blijft voor ons altijd een raadsel, maar hij hing ineens aan haar hoofd. Ze heeft er nog een littekentje van. Kim is inderdaad erg uhh.. beatrix-achtig.
Eeeehhh, Tineke, dit topic had ik nog geeneens gezien van je! Keurig zeg! Heb hier echt wel potje zitten lachen! Vooral jouw val vond ik toch wel erg grappig.....En die skippybal!!!
jemig wat een pit voor zo`n groot paard! Gelukkig staat ze in een gemetselde stal.... Leuke filmpjes,lachwekkend en mooi paard maar kijk je wel uit! Ennuh wel blijven plaatsen hoor de filmpjes
Sily
Geplaatst: 12-07-09 02:55
Weet je wat ik nou het leukste vond? Op dat filmpje waar de klep afbreekt heeft die ene meid het paard vast, de ander komt erbij en wil paard overpakken en dan zie je ze dus echt een paar keer aan de lijn trekken zo van MIJN MIJN, GEEF HIERRRRRRR
Echt, vond alles leuk maar toen ik dat er nog eens bovenop zag lag ik onder de tafel
Tineke90
Geplaatst: 12-07-09 10:29
KoudbloedKim schreef:
Zo paard, zo baasje.
Hahahaha dat zeggen ze wel altijd, maar denk niet dat jij het dak van je huis eraf sloopt ofwel