Mooi paard zeg! vind je handhouding wel meevallen, je draagt je handen inderdaad, veel hoger moet het niet worden maar nu is het wel netjes. dat je zei dat je beugels NOG een gaatje langer moeten ben ik het zeker niet mee eens, ik zou ze eerder nog een korter doen want je lijkt niet echt steun te vinden in je beugel waardoor je je hak ook wat optrekt, kan dat kloppen?
Ik vind juist dat je mooi zit voor hoe een fries meestal opgooit in galop! Je past er ook precies mooi op he! Bij die ene foto dacht ik: zo hij kan wel iets meer bij elkaar! maar toen zette je het er zelf al onder
klomp
Geplaatst: 29-05-09 10:46
prioika schreef:
Ziet er super goed uit, je fries loopt erg lekker. Misschien je beugel 1 gaatje korter? En wat is senks?
ik en hard aan een bit trekken zijn twee niet samengaande dingen......
Ik ben namelijk liever lui dan moe
Axel_Valerie
Geplaatst: 07-06-09 08:16
Haha lekker paard hoor! Supermooi beessie... Leuk om eens een fries te zien die zichzelf niet helemaal opkropt en er gewoon lekker uitgereden wordt! Ik vind het een superbeeld.. Netjes gereden hoor..
Eindelijk kom je er ook achter hoe leuk Friezen zijn.....
CdC
Geplaatst: 19-06-09 17:06
Adil18 schreef:
Ah, je hebt dus niet alleen een grote waffel maar je kan gewoon echt rijden (eerste rij-topic dat ik van je zie...!).
Hahaha, dit was ook mijn eerste gedachte toen ik dit topic opende. Ben hier pas heel kort, maar het contrast tussen jouw tikken in dit topic en in alle overige topics waarin ik je tot nu toe heb gelezen is GROOT
Caresse07
Geplaatst: 19-06-09 17:12
Ik heb laatst nog een ander topic van jou gezien en vind dat je echt al een heel eind vooruit gegaan bent wat betreft je houding, toen zat je heel erg voorover, nu af en toe iets te veel achterover. Je handen zou ik juist wel hoger houden, zo draag je ze meer, als je ze lager gaat houden, krijg je weer sneller dat je je paard vastzet en naar beneden "dwingt" wat dus niet de bedoeling is.
Ik vind het verder een fijn beeld om naar te kijken