ik duim voor je dat ze snel weer naar huis mag komen samen met dat knappe veulen van er

x
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fantast schreef:Breghje wat fijn dat het goed gaat met je paard, dit geeft mij ook weer meer moed!
Vanochtend heb ik contact met de kliniek gehad, de arts die de operatie heeft uitgevoerd heeft mij te woord gestaan en was zeer tevreden over Yew haar vorderingen. Hij vertelde dat ze al had gemest en dat de bloedwaardes ook goed zijn, ze is inmiddels ook van het infuus af. Ook zei hij dat Cash zich erg goed aanpast aan haar moeder.
Vanmiddag weer op bezoek geweest, wat een heerlijk gezicht zo zonder dat infuus. We waren nu samen bij Yew (mijn vriend en ik) en hebben dus leker kunnen knuffelen en een paar foto's gemaakt. De DA kwam ook nog even langs en zei ons toen dat hett boven verwachting goed gaat, haar witte bloedlichaampjes waren nog een beetje aan de lage kant maar ten opzichte van gister al weer gestegen. Yew zag erg helder en liep steeds naar ons toe om geknuffeld te worden
Fantast schreef:Iedereen bedankt voor de reacties
Gisteravond was het nogal laat geworden dus nu even snel een update. Yew doet het nog steeds erg goed, ze zijn gister zelfs al buiten aan het stappen en grazen geweest zodat kleine Cash haar beentjes even kon strekken.
We zullen zoals het nu staat woensdag met de DA bespreken wanneer ze naar huis kunnen. Vanavond gaan we er weer om half 10 heen.
Ga nu naar mijn werk