Ikima schreef:Waren de bordjes wel groot genoeg?
Om eerlijk te zijn niet...
Mijn eerste wedstrijd was op het einde halthouden op X en groeten. Maar ik ben niet gewend aan letters van een 20x60 bak, dus ik kijk naar rechts zie de M, en richt dus op 1 letter ervòòr, de B, toch? Maar niet in een 20x60 bak, daar zit de R. En de R lijkt op een B als je snel kijkt, zelfs met deze enorme letters. Dus stond ik heel braaf vierkant stil op i. (tussen de S en de R) Grinnik, overkomt me ook geen tweede keer meer.
Jannepauli schreef:Zal ik je 's wat vertellen? Zo'n gevoel krijg ik na het lezen van jouw verhaal ook!
Ik ga m'n koffertje pakken, neem m'n reuzinnenpaard onder de arm en kom naar je toe!
Zou het wel heel leuk vinden als er hier meer nederlanders rond zouden lopen, om de dingen/ervaringen te delen enzo en te vergelijken. Al is het maar beetje kleppen over de lespaarden van de 'manege'. Ze geven alleen priveles, en de instructeur rijdt zelf Grandprix. De paarden zelf zijn ook super, en worden steeds weer bijgereden en bijgeschoold door de stalruiters.
Dus ik zou zeggen: iedereen is welkom! (moet je alleen wel je hulpteugels en zweepje thuislaten, want die zijn hier verboden.)
Jannepauli schreef:Mijn dringend verzoek.. als er op jouw werkplek wel 95 paarden staan, dan zie ik graag nog tenminste 95 verhalen tegemoet!!
Voor degene die zich vervelen:
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1098528
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=53&t=1085570
Zat wel te denken weer eens een topic te maken zoals mijn eerste topic uit Brazilie, waar ik de lespaarden voorstelde. Ondertussen zijn er weer nieuwe, dus als ik tijd heb zal ik weer wat fotos zoeken.
ProudJustify schreef:Hoe ben je daar in Brazilie terechtgekomen??
Het bedrijf waarvoor ik werk heeft vestigingen over heel de wereld. Dus het is vrij makkelijk om in een ander land te werken als je dat wil. Toen er een plekje vrij was in Brazilie vroegen ze of ik interesse had, heb er eerst een proefperiode gewerkt, en daarna hebben ze me overgeplaatst. Ik ben nog wel nederlandse, en werk hier op een 2 jarig werkvisum. In Sao Paulo was niet zo veel te doen behalve shoppen en eten, dus wilde ik na lange tijd het paardrijden maar weer eens oppakken. En door toeval kwam ik op deze stal terecht, wist er niets van, en voorhetzelfde geld zouden er alleen slachtpaarden staan en de instructeur nog niet eens in de B toegelaten worden. Was dat even schrikken!!
fieke1009 schreef:waar ik uit vorige topics kan herinneren dat je het idee had nog niet 1 rondje normaal rond te kunnen rijden
Klopt! Ik was semi-manegeruiter, maar hier reed ik op super afgerichte paarden die heel licht aan de hulpen stonden. Kon nog geen fatsoenlijke volte rijden. Schaamde me dood! Aan de andere kant denk ik dat wanneer je dat gewend bent en op een doorsnee nederlands manegepaard terecht komt je die weer niet aan de praat krijgt. Of staat nederland ondertussen vol met manegepaarden die meteen gaan draven omdat je je binnenbovenbeenspier licht aangespannen hebt?
fieke1009 schreef:heb het idee dat het engeltje nog steeds goed voor je zorgt
Mag jij raden tegen welke fotos de medailles nu staan..
Imago01 schreef:(vind je het stiekem niet jammer dat je hem niet zelf ‘mag’ optutten voor de wedstrijd?).
Ik eis het recht op om zijn voorpluk in te vlechten! En mijn laarzen wil ik ook zelf poetsen.
RoseK schreef:Het klassensysteem is zou me nog een keer goed uitgelegd moeten worden
Ik ga even diep nadenken, en zal dan proberen een duiderlijkere uitleg te geven.
silvia83 schreef:(zijn ze nog op zoek naar grooms

)
Een groom uit Nederland? Hihi, dan ben je hier als stal pas ECHT hip!