Niet geheel onbelangrijk: fantastische kerel die Kees!
Ook ik ontvang graag een uitnodiging om eens te komen koekeloeren
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
. 

Ikima schreef:Waren de bordjes wel groot genoeg?
Jannepauli schreef:Zal ik je 's wat vertellen? Zo'n gevoel krijg ik na het lezen van jouw verhaal ook!
Ik ga m'n koffertje pakken, neem m'n reuzinnenpaard onder de arm en kom naar je toe!
Jannepauli schreef:Mijn dringend verzoek.. als er op jouw werkplek wel 95 paarden staan, dan zie ik graag nog tenminste 95 verhalen tegemoet!!
ProudJustify schreef:Hoe ben je daar in Brazilie terechtgekomen??
fieke1009 schreef:waar ik uit vorige topics kan herinneren dat je het idee had nog niet 1 rondje normaal rond te kunnen rijden
fieke1009 schreef:heb het idee dat het engeltje nog steeds goed voor je zorgt
Imago01 schreef:(vind je het stiekem niet jammer dat je hem niet zelf ‘mag’ optutten voor de wedstrijd?).
RoseK schreef:Het klassensysteem is zou me nog een keer goed uitgelegd moeten worden
silvia83 schreef:(zijn ze nog op zoek naar grooms)
Marleen schreef:en hoe hip moet je je wel niet voelen met 3 grooms!!
, ik heb braziliaanse grooms. Blue9 schreef:Snap niet dat het dan nog zo populair is ofja dat zoveel mensen daar paardrijden ( tenminste dat neem ik aan als het in zoveel klasses ingedeelt kan worden ) als ze het niet zo ruim hebben.

Ikima schreef:Als hij die pesteriekelige honden zat is dan kan hij ze altijd nog als voetbal gebruiken,
Ikima schreef:In je andere topic, die zitfoto, geweldig, alsof hij niet anders doet, dat moet hij natuurlijk niet tijdens het halthouden in de proef gaan doen.