06.15, Politie aan de deur. `Heeft u toevallig 5 paarden?´

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

xTralala

Re: 06.15, Politie aan de deur. `Heeft u toevallig 5 paarden?´

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 16:11

Woo, dat is ook schrikken zeg! Ik denk dat jij nu heel goed dat hek controleerd :P
Het is gelukkig goed afgelopen!

Stekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-09 20:29

Jeetje dat is schrikken zeg!
Moet er toch niet aan denken..
Mijn paard trok een x paal en al uit de grond na dat ik een deksel liet vallen van de voerbak.. Nam een behoorlijke sprong naar achter, en niet gek natuurlijk, maar die paal ging mee.. (hij stond vast aan een balk die de vader van een vriendin van mij in de grond had gezet, stond echt stevig, maar helaas niet voor Kennep) Met dus een flink brok hout achter hem aan begin hij te rennen, op een brok land wat leidde naar open weg.. Ja daar sta je dan, ik begon spontaan te huilen en te gillen alsof ik vermoord werd. Ja wat kan je anders?! Ik raakte helemaal in paniek, kan me helemaal voorstellen hoe je je heb gevoeld!!

Gelukkig is nu alles weer goed met je paardjes! ;)

Alles na de DA ook oke?

eppie38

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-09 17:18

Pfoe met ingehouden adem zitten lezen, gelukkig goed afgelopen.
Hek niet meer vergweten he ;)
Die van mij zijn vorige week ook met zijn allen aan de kletter gegaan ik ben nog nooit zo bang geweest, gelukkig voor mij maar minder leuk voor de boer liepen ze een aardappelveld in, tja dat gaat me geld kosten en terecht natuurlijk ik kan die man niet met de schade laten zitten maar tjee wat was ik bang zeg, een stelletje onverlaten hebben mijn stroomkastje gepikt en op de een of andere manier zijn de paarden daar achtergekomen of zo denk ik want alles was kapot, de palen de draden maar ja het is goed afgelopen behalve voor mijn portomonnee (zucht) weer geen Ugss dus dit jaar :D

coxietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 13:24

ik heb eigenlijk eens een vraagje voor iedereen:iedereen heeft het hier over de DA maar wat is dat?is dat een afkorting van DierenArts?
xx laat je iets weten

Alja

Re: 06.15, Politie aan de deur. `Heeft u toevallig 5 paarden?´

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 13:28

gelukkig is het allemaal goed afgelopen..
toen ik je titel zag moest ik gelijk aan drie vreemde man met fototoestel denken maar dat had niks met elkaar te maken gelukkig :)

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 15:05

@coxietje, Ja, DA is dierenarts.

@Alja, Nee, de paarden waren ontsnapt door een stomme fout van mezelf. :o

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-09 22:46

En wat hebben we hiervan geleerd, beste bokkers? Altijd het hek sluiten! Maargoed dat het goed is afgelopen, had veel erger kunnen zijn natuurlijk. (wel spannend, zo vroeg al politie aan de deur :D )

Ylana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-05-09 22:47

Het is inderdaad een hle wijze les geweest :+