Moet even zeggen dat ik nooit van bruin tuig hou, maar wat staat het mooi op jou paard!!
Je rijd hem echt super.
Joyced
Geplaatst: 13-05-09 20:48
Waauw!! wat een mooi paard,en dat bruine tuig staat hem erg goed !
sblommers
Geplaatst: 14-05-09 10:40
Lekker dan! Nu wil mijn vriendin er ook meteen zo een Ik heb echt geen verstand van paarden maar deze vindt ik mooi. Alleen ziet hij wel een beetje smalletjes of is dat vanwege de jonge leeftijd zo?
Katja
Geplaatst: 14-05-09 13:19
Wat een prachtig paard heb je toch! Hij staat je ook geweldig goed.
Wat voor zadel heb je erop liggen?
nobility
Geplaatst: 14-05-09 18:49
Wat een schitterend paard! Mn droompaard Ziet er super uit!
Zow he ik volg tot nu toe elk topic mee van je paard ! maar wat een knap beest nog steeds zeg ! en het rijden wat is dat vooruiit gegaan ziet er erg nettjes uit leuke combinatie zijn jullie ! Succes veder erme !
__Astrid
Geplaatst: 16-05-09 10:19
Waaauwieee
Wat een pràchtig paard, en dat tuig ook, staat echt gewéldig! Vind m echt heel leuk lopen, lekker ruim op sommige foto's! Misschien 1 tip; je beugels kunnen nog wel 1 gaatje langer, dan heb je minder de neiging om je hakken uit te drukken
wat een moooooooi paard heb jij onder je kont zeg ! wat een beauty !
het rijden ziet er supernetjes uit, echt niks op aan te merken.
en ik moet nog wel even zeggen dat ik de kleur van je hoofdstel echt helemaal geweldig vind bij je paard!
WolinLotte
Geplaatst: 23-05-09 13:45
Wauw!! Hij blijft gewoon bijzonder!!
Mag ik vragen wat voor zadel je hebt? Vind deze kleur zooooo mooi staan!! Die Perlino kleurige uit een Bit-uitgave hebben ook zulk mooi bruin tuig op!! Stap zelf ook over op bruin tuig, zoek nu alleen hoofdstel in dezelfde kleurstelling als mijn zadel.. probleem: Het is alweer 8 weken geleden dat ik die kleur heb uitgekozen, dus heel vers zit de kleur er niet meer in
Ninthe
Geplaatst: 23-05-09 14:14
Wauw, wat zijn jullie een aansprekend koppel zeg! Echt prachtig om jou te zien genieten op je kanjer van een paard! Ik vind zijn kleurtje geweldig, en in combinatie met dat zadel, echt kwijl!
Ga zo door, heb geen rijtechnisch commentaar, ik vind jullie een plaatje!
Hanmar
Geplaatst: 23-05-09 14:20
Ik heb eigenlijk niet zoveel toe te voegen op wat de rest zegt, maar wil toch ook even vertellen dat ik Urbino echt een blóedmooi paard vind. Wát een lekker dier, en je hebt je harnachement er mooi bij gematcht
Jullie rijden ziet er heel fijn uit, ontspannen en je zit echt fantastisch. Ga zo door met je droompaard!