avalon 4 jarige@ B (drama!!!!!!) debuut!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 13:58

Wat heb je het geweldig verwoord allemaal, en ondanks dat je peerd wel heel erg stout was moest ik stiekem toch wel even lachen. Maar dat komt ook door de leuke en goede manier waar jij er mee omgaat, ze ziet er zelf volgens mij ook de humor wel van in. Ook in de tweede proef, je bent niet gaan trekken en sjorren, maar gewoon zorgen dat hij netjes tussen de bordjes én voorwaarts blijft, poep aan de punten! Jullie gaan er absoluut komen, ben ik van overtuigd!

Patriciavt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 15:35

Hey ik heb daar afgelopen zondag ook gestart :)
Het was idd best moeilijk zo tussen de bordjes en mijn paard vond in het begin de witte hoekjes van de bak ook heel eng :o
Daarbij vond ik de bodem niet je van het, mijn paard gleed af en toe weg, plus dat ze af en aan reden met grote landbouwmachines, heb jij daar ook last van gehad??

Der zitten idd nette en minder nette stukken tussen, maar je paard is nog zo groen, het komt best goed ;)
Lekker blijven oefenen en vooral veel ervaring opdoen! Start je zaterdag ook bij de Zeewolderruiterrs??

avalonnancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 15:45

ja het was lastig :P nee want ze doet het nu in de training ook, tot het gevaarlijke aan toe }:0 dus we moeten eerst maar eens uitvogelen hoe ik dat er weer uit ga krijgen :P

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 16:01

Ik vind het heel goed dat je haar beloond hebt.
Ook goed dat je de eerste proef hebt uitgereden.
Je zult zien, naarmate je vaker een proef buiten rijdt, gaat het steeds beter!
Succes, jullie zijn een leuke combi! :D

ullaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 18:48

Avalonnancy kom eens buurten in ons Gribaldi topic, daar zul je horen dat er meer Griebels zo zijn ;) .

Herken het maar al te goed, belonen en kilometers maken is het beste wat je kunt doen.
En gewoon mee nemen op wedstrijd ze moeten het gewoon leren.
Een minpuntje is in je tweede proef maar een beetje laten gaan, zou er ondanks alles toch aan blijven rijden.

Enne mijn laagste punten met m'n Griebusje waren 158 in de B, dusss er is nog hoop :D

avalonnancy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-05-09 18:52

marrlinde

Re: avalon 4 jarige@ B (drama!!!!!!) debuut!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-05-09 18:55

ach joh, komt vanzelf goed hoor ;)

goed dat je door bent gegaan, anders denkt paardlief strakkies gaan we vaker doen := ook goed voor de ervaring :j