Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Liiesjjj schreef:sabina1998 schreef:nou nou, nou.. moeten jullie haar zo afzeiken? ik rijdt ok op ene pony van 1 m 6 en ik ben 1m 48. ik ga ook gwn met mnaar de ponyclub. en zo slecht ziet het er niet uit. zekan nog best een tijdje op m! en waarom zouden kleinere pony`s niet fijn rijden? dat maakt mij niet uit en haar ook niet. als of jullie nooit op ene kleinere pony gereden hebben. Kom op meid. ik vind het er toppie uit zien en ga maar lekekr door met rijden. als je een ander paardje hebt zou ik die wle gaan rijden en deze nog gewoon blijven verzorgen. ze zijn gewoon jaloers op je top knol! veel suc6! Sabina
We zeiken haar niet af, dat maak jij er weer van, we geven alleen maar onze mening.
Dat die mening dan negatief is in jou ogen maakt het niet meteen dat we haar aan het afzeiken zijn
pharagirlke schreef:sabina1998 schreef:Ach joh, het ziet er aardig serieus uit, of ben je blind?
Nee hoor, ben niet blind, het ziet er inderdaad aardig serieus uit. De vraag is hoe serieus men haar gaat nemen.
Kan het ook wat minder overigens?