Hey, toch maar wel weer een paard? Hij is leuk, gefeliciteerd!
Sientje
Geplaatst: 08-05-09 14:33
Wat een leukerd en wat een leuke foto's! En wow, 1.78 is echt wel errug groot!! Fijn voor jou dat 'ie dat bokken aan de longe deed en niet toen je erop zat.
Moelie
Geplaatst: 10-05-09 21:10
Leuk paard, heel mooi!! Hij is ook erg groot ofniet? Is het een KWPNER/tuigerspaard. Of heb je het ras al gezegt?? Sorry dan Hij doet me een beetje denken aan mijn ex-paard. Maar het geluid dat die maakt tijdens het rijden is dat niet het geluid van het geslacht van hem? Bij ruinen en hengsten blijkt daar als er zweet zit geluid vanaf te komen! Of heeft het echt alleen met zijn adem te maken? Als het aan zijn conditie ligt komt dat wel goed hoor!! Maar bouw het wel rustig op, als je zegt dat het paard wat groener is dan moet die het langzaam opbouwen voordat ineens te fanatiek voor hem word en hij het miss wel niet goed aankan. Maar dat zal je zelf ook wel weten, ben ik van overtuigd
Hij is 178 groot, En idd een kwpn x tuiger, al valt dat tuiger normal niet zo heel erg op. Het geluid dat hij maakte toen in de zware bak, is gewoon hijgen ,van conditie te kort, niet iets waar ik me druk over maak. Hij heeft het de hele week al makkelijk, beetje longeren,wandelen en balkjes lopen, skippyballen dus hij zal nog niet snel overbelast geraken. thanks for the tip anyway.
Wat Snackie zegt klopt helemaal, het oude longeerbakje was erg zwaar. Als je hem 4 maanden terug hoorde ademen; veel zwaarder en in het begin zelfs in draf. Het is al stukken minder en ik vraag me af of je nog iets blijft horen als hij straks echt conditie heeft. En 100% zeker dat het niet vanuit zijn ex-mannelijkheid komt, tis ook een heel ander geluid. Daarnaast kan hij nu heerlijk de hele dag in de wei lopen en conditie krijgen. Hij was hele dagen op stal gewend. Over een paar maanden als hij langzaamaan verder aan de slag kan ist pas echt een knappie!! Afgelopen maanden is er wel veel met hem gedaan, alleen nog niet onder het zadel. Aan de longe en aan de hand buiten. Ennuhm Andrea, tis dat ie zo'n lekker plekkie heeft gevonden en dat ie zaterdag niet op de achterbank paste, maar liefst had ik 'm mee terug naar huis genomen.
Heey dit paard ben ik een keer tegengekomen op bokt, een vriendin van mij en ik vonden het een mooi beestje. Leuk dat je hem hebt gekocht! Super dat hij ook zo braaf was in het bos, heel veel geluk met hem!
Ow ben helemaal vergeten te reageren op je topic. Maar je weet al hoe ik over jullie denk en dat is dat jullie toppers bij elkaar zijn! wees maar trots op je UFO! en ik hoop dat jullie lekker lang van elkaar kunnen genieten!
he wat leuk Snackie een nieuwe aanwinst net als wij wij hebben ook een nieuwe E-pony 1,53 donker bruin en super braaf. Heel erg veel plezier met hem meid geniet en er lekker van , O,ja wij zijn van stal gewisseld we staan nu op de Utrechtse manege. Met alledrie de pony's
Groetjes Sylvia
NicoleHorses
Geplaatst: 17-05-09 13:53
wat een heerlijk dier zeg ik ben blij voor je veel succes en plezier ermee!