nouja, wat is officieel? Ik meen dat er iets over in het AMHA rule book staat (weet niet of daar een pattern bij staat), maar we zijn niet vanuit het AMHA. We zijn ook niet vanuit het AQHA, dus denk niet dat we echt iets officieels hebben
Heb inmiddels ook een klavertje 4 uitgetekend, die is ook leuk
Sharani
Geplaatst: 07-05-09 09:47
Ik kan er niets over vinden in het rulebook, maar zoals je al zegt het is niet AMHA approved of zo. Het voordeel van dit pattern vond ik wel de lange aanloop aan het begin en eind .
Zoo dit is echt wel heel gaaf. De shet waar ik mee men zou hier uitermate gschikt voor zijn. Zou erg hard gaan. Wij hebben dit soort dingen veel geoefend.
Heb het rulebook erbij gepakt, want vanuit daar zijn we op het idee gekomen. Maar zie net dat er Barrel Roadster in staat, iets andere regels dan we nu hebben gedaan
(gaat zo m'n crash vanuit een andere hoek bekijken )
Kaisa
Geplaatst: 08-05-09 06:43
stef schreef:
eerste helft heat 3 (incl de crash van maaike...)
Waarom kent patries mij toch weer zo goed
divigostab
Geplaatst: 11-05-09 08:33
Allereerst mijn welgemeende excuses voor mijn gegil: was enthousiastme en mijn hormonen.
En ja Maaike, ik ken je idd al langer dan vandaag en weet dat je doorzettingsvermogen hebt. Bovendien was het een verstandige en logische keuze.
Mijn karretje wordt binnenkort in elkaar gelast en dan zullen we eens kijken of je die kampioenstitel barrel racing kunt behouden. Wedstrijdje?
Ik heb 5 mogelijkheden (2 hengsten, 2 ruinen en 1 merrie), maar moet met alle 5 flink aan de bak om ze er goed voor te zetten. Maar dat geeft niks, dan heb ik weer iets nuttigs te doen. En dan komen mijn mini's weer een beetje op gewicht en bespiering.