Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
InekeH87 schreef:ik heb hier ook zo een carnivoor op stal staan. Die van mij trekt vogelnestjes naar beneden en stampt dan de jonge vogeltjes plat. Ook als er een volwassen vogeltje zo stom is om in de stal op de grond te gaan zitten dan stampt ze hem meteen plat. De eitjes heeft ze wel eens opgegeten en de jonge vogeltjes ook wel eens maar volgens mij beviel dat niet zo heel erg, ze houd het nu bij het plat stampen. Het ziet er wel comisch uit er land een vogeltje paard doet de oortjes naar voren en tilt de voet op om dan vervolgens echt met een klap de voet weer neer te zetten op het vogeltje. En dan natuurlijk heel blij kijken.
Saaatieeee schreef:InekeH87 schreef:ik heb hier ook zo een carnivoor op stal staan. Die van mij trekt vogelnestjes naar beneden en stampt dan de jonge vogeltjes plat. Ook als er een volwassen vogeltje zo stom is om in de stal op de grond te gaan zitten dan stampt ze hem meteen plat. De eitjes heeft ze wel eens opgegeten en de jonge vogeltjes ook wel eens maar volgens mij beviel dat niet zo heel erg, ze houd het nu bij het plat stampen. Het ziet er wel comisch uit er land een vogeltje paard doet de oortjes naar voren en tilt de voet op om dan vervolgens echt met een klap de voet weer neer te zetten op het vogeltje. En dan natuurlijk heel blij kijken.
Snap niet dat jij dat komisch kunt vinden, en toe kunt kijken.
Arme vogeltjes
Fleurtje100 schreef:Ik weet niet of ik dat zo'n natuurlijk gedrag vind voor een plantenetend vluchtdier. Vogeltjes doodstampen of ratten opeten. Ik denk dat ik echt zou walgen van mijn paard als hij zulke dingen zou doen.