Ik geloof er eerlijk gezegd ook geen bal van dat ze geslacht is....

Ik hoop dat je er nog achter komt wat er echt gebeurd is...
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
levitrol schreef:Paspoort heb ik niet meer, die is daar nog zodat hun dat konden gebruiken voor de informatie voor de verkopers. Ik ga er deze week toch heen, dus vraag ik er gelijk naar en wil ik hem ook mee naar huis, als ze hem nog hebben dan
levitrol schreef:[ Als ik eerlijk ben denk ik daar ook wel aan, maar het staat in de 'verkoop papieren van Jet'..
Binnenkort weten we meer, maar bij de DA zou ze wel niet meer in het dossier staan, volgens mijn vader. Omdat ze al 2 jaar is verkocht..
levitrol schreef:russel schreef:Waarom zou hij die pony laten slachten dan? Ze was toch gezond? Ik denk dat hij aan een handelaar is verkocht voor veel meer dan maar 600 euro.
Heel veel sterkte.
Als ik eerlijk ben denk ik daar ook wel aan, maar het staat in de 'verkoop papieren van Jet'..
Binnenkort weten we meer, maar bij de DA zou ze wel niet meer in het dossier staan, volgens mijn vader. Omdat ze al 2 jaar is verkocht..
bluedisx schreef:Als het een tussenpersoon was lijkt het me dat ze na 2 jaar wel verkocht zou zijn?
Nou als je zeker weet dat ze naar de slager is zou ik het meteen aanvechten, maar zelfs als ze dat niet zou zijn, maar gewoon verkocht is kun je dat volgens mij nog doen. Ze hebben immers niks met jullie afgesproken.
Wat vinden je ouders er van?
missblondie schreef:En kan je dat niet bij die manege eigenaar ontfrutselen?
levitrol schreef:Paspoort heb ik niet meer, die is daar nog zodat hun dat konden gebruiken voor de informatie voor de verkopers. Ik ga er deze week toch heen, dus vraag ik er gelijk naar en wil ik hem ook mee naar huis, als ze hem nog hebben dan
Storm76 schreef:Ik denk ook dat 'Engeland' een ander woordje voor 'Slager' is op die manege...