Leuk dan, zo'n verzorger.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Esther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-09 12:23

Paan schreef:
Weg met deze "verzorger". Gewoon een andere zoeken waarvan je wel op aan kunt. Trouwens, als er wat gebeurt en die jongen heeft iets gebroken oid ben jij verantwoordelijk!!!!! Ook al was je er niet bij.

Laat ik ook even duidelijk zijn: ik heb helemaal geen verzorgers nodig, er komen gewoon af en toe kinderen omdat ze het leuk vinden pony's te verzorgen.
en er is ook NIEMAND die alleen bij hen mag 'spelen'.

_Esther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-09 12:25

sibbe schreef:
goed dat je een mail hebt gestuurd maar zou hij daar naar luisteren kan je hem niet beter aan spreken.

Als hij niet luistert en ik hem de volgende keer bij de pony's betrap, dan zal hij wel gaan weten wat er gebeurd als ik woedend ben :D .

_Esther

Re: Leuk dan, zo'n verzorger.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-09 20:34

ik snap niet dat jij daar zo'n spel van makt

Dat is het antwoord dat ik kreeg op mijn e-mail :n

Splendesco

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 20:50

Zit dan denk ik niks anders op om het in zijn gezicht te zeggen of je ouders met zijn ouders te laten praten.
Die jongen is in iedergeval niet helemaal goed in zijn hoofd. :n

opisop_shop

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 20:57

Ik snap niet dat je niet even om tafel bent gegaan met deze jongen; dat toeft toch niet in zoiets onpersoonlijks als een mail (zeker niet als hij naast je woont ;) ). Dat hij adhd heeft maakt niet uit, hij wist overigens ook dondersgoed wat hij deed anders was hij niet beide keren snel gestopt met wat hij deed.
Als de ouders geen verstand hebben van paarden valt hen niets te verwijten want dan kan een jongen op zo'n klein ding er vast en zeker grappig uitzien ;)
Ik zou ook tegen zijn ouders zeggen dat hij niet meer welkom is en ook uitleggen waarom.

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-09 21:13

[PP] > [VVDD]

luffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 10:27

TS: ik heb het hele topic doorgelezen en als ik jou was dan zou ik het via de ouders spelen. Laat jouw ouders zijn ouders aanspreken en dan vooral even uitleggen dat het erg zielig voor de paardjes is wat er gebeurd is. Verder vind ik ook dat jij gelijk hebt door te zeggen dat zijn ouders hem aan moeten pakken en in de gaten moeten houden, maar ik vind ook dat jij(en je ouders)verantwoordelijk zijn voor het welzijn van je paardjes, dus die jongen moet WEG blijven bij jouw paardjes als jij dat zegt. Hij hoort naar jou te luisteren. Heel veel succes!

majestica

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 16:59

als ik zie wat een leuke ponies jij hebt....maar goed dat je die
opjagerige pannekoek een mail gestuurd heb ik had hem alang van mijn terrein afgekickt

Ragdollcat

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 17:05

Jeetje zeg, niet te geloven, als het aan me lag, mocht die er niet meer mee gaan sollen, en al helemaal geen zweep of touwen bij gebruiken, is hij helemaal zeg.....????

Buren of geen Buren, dat geeft ze nog geen recht om je ponys af te beulen.

RvS

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 17:11

jeetje wat een rotsituatie.. ik zou de buren even uitnodigen bij jullie thuis, of bij hun natuurlijk,en dan met hun en jouw ouders rond te tafel gaan zitten,want dit is in mijn ogen ook onacceptabel. De ouders van die jongen kunnen er vast voor zorgen dat hij niet meer bij jullie paardjes komt.. (hoop ik).
heel veel succes.

chellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 17:17

pff, dat is ook precies de reden waarom ik geen verzorger wil. voordat ik gelijk de reactie krijg dat er ook goede mensen tussen zitten wil ik even zeggen dat ik ook geen verzorger nodig heb en het toch liever zelf doe. maar ik heb nou echt zoveel verhalen gezien met kinder verzorgers dat ik er echt geen zin in zou hebben! weg met die troep :P

_Esther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 18:53

chellaa schreef:
pff, dat is ook precies de reden waarom ik geen verzorger wil. voordat ik gelijk de reactie krijg dat er ook goede mensen tussen zitten wil ik even zeggen dat ik ook geen verzorger nodig heb en het toch liever zelf doe. maar ik heb nou echt zoveel verhalen gezien met kinder verzorgers dat ik er echt geen zin in zou hebben! weg met die troep :P

Ik respecteer jouw mening hoor, maar ik heb nog twee andere verzorgers waar ik hartstikke blij mee ben ! :)

Ik heb niet meer geantwoord op zijn mail, ik kan het toch niet halen, hij neemt me niet serieus en wil niet luisteren.
Wat ik wel heb gezien, eergisteren kwam hij weer kijken en wilde z'n broer meenemen. Z'n broer heeft hem verboden zonder toestemming te gaan. Dus hij snapt het blijkbaar nog altijd niet :n .

chellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 18:55

oo jaa dat snap ik ook hoor! ik denk trouwens ook dat ik daar te jaloers voor ben ik wil alles zelf doen met m´n paardjes hahaha .

_Esther

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-09 18:57

chellaa schreef:
oo jaa dat snap ik ook hoor! ik denk trouwens ook dat ik daar te jaloers voor ben ik wil alles zelf doen met m´n paardjes hahaha .

Ik ben ook heel hebberig wat mijn pony's betreft hoor, maar het is zo ongelovelijk leuk als zo'n kleine kindjes gek zijn van zo'n kleine pony's :D (zie profiel :) )

chellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 18:58

hihi, ik hou ook niet van kinderen ! hahahaha

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-09 19:06

Heb het topic even doorgelezen en goed dat je een email hebt gestuurd. Nu weet ie iig dat ie niet welkom is en als je hem nog eens ziet dan weet hij dus nog duidelijker dat hij iets doet dat niet mag, dat is mss makkelijker voor jou om hem dan de waarheid te vertellen. En anders toch nog maar een keer een gesprek met zijn (en jouw) ouders aangaan, want het is toch van de zotte om zo met dieren om te gaan.

I_Love_Welsh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-09 19:32

Of het je buren zijn of niet, die ponys moeten veilig zijn.
Onnodig slaan met de zweep is dierenmishandeling.
Die verzorger moet manieren leren of wegwezen

__Leonie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-09 18:37

Ga met de ouders praten en zorg dat hun het verbieden.
Haal jouw ouders erbij en laat hun met je buren praten.
En als hij dat nog komt kun je hem dan niet aanklagen }>

Ik zal echt al lang zo boos zijn geworden }>

Destino

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-09 16:16

Wat erg dat dit gebeurd is zeg :(:)
Ik zou als ik jou was duidelijke afspraken met hem en zijn ouders maken. Sowieso hem niet meer bij je paardjes laten komen als je er niet bent.

future4eveah

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-09 11:23

Ow wat erg!
Misschien een stomme vraag hoor maar kan je geen aangifte doen bij de politie?
Ik zou dit namelijk echt niet pikken.
Je pony wordt zo helemaal verpest straks gaat ze slaan en bijten!
Veel succes ermee!

XAngel_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 12:05

als ik jouw was zou ik samen met jouwn ouders, zijn ouders en hemzelf even met z'n allen rond de tafel gaan. gewoon uitleggen dat het zielig is, en dat hij niet meer mag komen. hij moet maar naar jou luisteren hoor!

van zijn ouders mag ook wel verwacht worden dat die hem ook nog eventjes streng teospreken. en misschien kun je kijken dat je op een 1 of andere manier je pony goed in het oog kan houden.

sterkte&suc6 er mee!! :(:)

Madeliefjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-09 12:19

Je moet het hem snel heel duidelijk gaan maken dat hij niet meer welkom is. Jouw paardjes, jouw weiland, jouw regels. Kom op zeg volgens mij is het nog strafbaar ook als mensen zomaar op je erf aan je paardjes komen, laat staan erop gaan zitten en ze slaan. Duidelijke grens trekken buren of niet. Alles achter slot en grendel en bordjes verboden toegang voor onbevoegden. Duidelijke afspraken maken de ouders.