hallo, kan iemand mij vertellen hoe laat de all breed onderdelen beginnen pleasure en hms. ik kan dat nergens vinden ? zou de heel blij mee zijn. gr kyra
Dat is alleen in te schatten als je precies weet hoe veel er meedoen, Kyra! Op het inschrijfformulier staat het telefoonnummer van het showsecretariaat, daar kunnen ze je vast een inschatting geven
Het was een hele geslaagde wedstrijd vind ik Mijn Appie was maar een beetje stuiterig (is wel eens erger geweest) dus ik was erg tevreden over hem....we gaan weer lekker verder oefenen!
Ik vond het ook erg leuk, en ben tevreden hoe het verlopen is.
silvester
Geplaatst door de TopicStarter: 16-05-09 21:04
Ik vond het ook een hele leuke en geslaagde wedstrijd met een heel leuk aantal deelnemers. Dit is zeker voor herhaling vatbaar; volgend jaar weer zou ik zeggen.
Het was een hele leuke wedstrijd! Bij mij ging het erg goed. Door het trailerladen dat niet lukte kon ik de halter niet meer starten, maar de rest van de onderdelen gingen super.
spatter
Geplaatst: 16-05-09 21:15
weer terug thuis en heel tevreden gegrossierd in laatste en eena laatste plaatsen maar toch genoten
na 2 jaar weer voor het eerst op show en allemaal onderdelen gestart die we nog nooit gedaan hadden
in de most colorfull liep spatter netjes langs mij in draf en hij bleef ook op één hapering na netjes vierkant staan
hunter in hand ging ook heel rustig, hoofd te hoog en natuurlijk niet constant maar dat kon de pret niet drukken
toen de HUS, ook daar was ik heel tevreden over, hij bleef rustig, geen gejakker, alleen sprong hij wat slordig aan in galop en in 1 hoek slipperde hij ineens flink en viel precies onder het oog van de jury eruit, balen
daarna hunt seat equitation pittig proefje met gelijk galop en dat was in het verleden gelijk goed voor vrolijk doorgaan inplaats van netjes terug komen en nu moest hij 2x terug komen uit de galop en hij deed het netjes jury vond het nog steeds niet veel soeps maar ik was er blij mee
ten slotte IHT trail is ook altijd zo'n onderdeel waar spatter erg fanatiek van wordt en vooral bij de balken er graag een balkenbrei van maakt nu aan de hand bleef hij ontspannen, 2 flinke tikken tegen een balk en de L achteruit was even dubben hoe je je paard de hoek omkrijgt maar spatter bleef rustig wachten op mijn hulpen de brug deed hij echt super
al met al ging ik heel tevreden naar huis
ik wil het secretariaat nog bedanken voor de hoed blij dat ik alle hunterspullen bij elkaar had was ik totaal mijn westernhoed vergeten
ik begon met de showmanship, ik was nog geen 10 minuten in de bak en ook nog als eerste! Maar, het ging best netjes:)
Daarna de HUS, waarvan ik verwacht had dat ze zou gaan versnellen, maar dat totaal niet deed! Wel grappig dat als ik men zenuwen weet te beheersen mijn paard ook veel rustiger is.
Dan hunt seat, echt een pittig proefje (canter, trot, canter trot) Ik vond het zelf best een beetje slordig door het late aanspringen in het begin, maar eenmaal in het pattern hebben we het weer op kunnen pakken.
Trail, ging heeeel goed... alleen verkeerde galop!! oepssssss
Pleasure, ging ook boven verwachting. Ik ben van haar gewend dat ze de laatste tijd erg heet word van pleasure, maar madame kon zich goed inhouden..
En ten slotte, de HMS. Die ging wel netjes, Ruby was ietsjes heet in de lope maar dat vergeven we haar hahaha
Oke, volgende!
spatter
Geplaatst: 16-05-09 21:48
nadieh moet je ook even vermelden wat je behaald hebt wat ik gezien heb ging het erg goed, super hoor!
ik vond 't ook gezellig! Maar van de appieclub verwacht ik niet anders! Leuk die allbreed klassen! Van mij mogen er de volgende keer nog meer 'vreemde' rassen meedoen. Verder vond ik 't goed om te horen dat deelnemers uit het buitenland (België, Duitsland) het ook allemaal prettig georganiseerd vonden enz. leuk ook dat die Duitser veel verschillende klassen startte en om Francisca weer eens te zien. Zelf trouwens alle onderdelen gestart maar nog steeds geen allround! Zelfs niet 1 lintje gewonnen!
Dan krijg jij de volgende keer een lintje van mij voor de hele leuke en duidelijke omroep.
Asciugamano
Geplaatst: 17-05-09 10:23
haha! Thanks! Ook (zelfs) duidelijk genoeg?voor een Groninger? Was toch nog een klacht van iemand die d'r nummer niet had horen omroepen en dus te laat kwam.
Moondancer
Geplaatst: 17-05-09 10:41
Ja dat klopt , ik stond met nog twee deelneemsters die het overigens ook niet hadden gehoord. Maar goed ,zal wel aan mij liggen!Word ook een jaartje ouder en waarschijnlijk doof Verder was het een leuk georganiseerde show , en iedereen nog gefeliciteerd met de behaalde prijzen! Tot in Beilen!!