Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Barbara_ schreef:Wat een prachtige foto's zeg Chantal! Zo fijn dat jullie het plezier in het rijden weer helemaal terug hebben en dat Tarja zich weer goed voelt nu!
Ze ziet er super uit zeg, wel nog wat bollig, maarja dat is ook wel haar bouw! Wil je niet ook een bruin zadel nu je zo'n mooi bruin hoofdstel hebt?
* zucht* moet nog even hard sparen of ik moet binnenkort de loterij winnen
Citaat:Ik heb een kentauer zadel erop liggen. Zit heel lekker, ligt goed. Alleen ben ik hard aan het sparen voor een donkerbruinzadelDie wil ik zoooo graag, hij moet mooi bij mijn hoofdstel passen. Mijn moeder verklaart me voor gek, want dit zadel is gewoon nog goed...maarja...*zucht* ik wil toch een bruine
Cool trouwens dat je er een bruin zadel bij wilt doen, dan zal het helemaal mooi zijn. Ik vind dat bruine hoofdstel al zo mooi staan. Past echt mooi bij die fjordenkleuren.

VValar schreef:Erg leuke foto's, en ik vind die piaffe foto echt heel leuk. Ze lijkt dat zo vanaf de foto in te schatten echt goed op te pakken.
Gelukkig weet je nu wat haar mankeert. Lekker dat je het op die manier van een apart voerschema opstellen hebt kunnen oplossen.
Alleen wat heb jij die teugels raar vast??! Het lijkt wel alsof je trensteugel tussen je duim en wijsvinger vast zit, en je stangteugel helemaal onderaan je hand. Moet je dit zo van je instructeur doen?
_Marjon_ schreef:Wow echt super dat ze weer fit is joh!!
Echt super mooie foto's ook.
Succes verder weer![]()
En als je nog eens een fotograaf wil
zammetje schreef:Zoals ik vanmiddag al zei, mooie foto's! Moet wel zeggen dat ze op deze computer mooier uitkomen dan op die halve gare dingen van vanmiddag.
We moeten maar eens snel meeten!
Duurde ook zo lang voordat de computer ze opende!