Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Komt vast goed nu het eruit is, ze wennen er meestal heel goed aan. Beterschap! 
Gelukkig is de operatie goed verlopen, en met extra TLC moet het goedkomen, dat is mij destijds ook verteld in Utrecht met Sense.
redpebbles schreef:Corine, heel veel sterkte voor jou en je paardje. Ik weet hoe je je voelt. Maar ze redden zich gelukkig uiteindelijk prima met 1 oog.
Beterschap.
_rosita_ schreef:Ben er achter hoe het precies is gebeurd? wat voor hek was dat?
Foto's zien er heftig uit zeg! Sneu voor het beestje (en voor jou uiteraard, kan me voorstellen dat je je kapot schrikt!).
Over het algemeen kunnen ze wél prima leven met 1 oog. Wij hebben een hondje waarvan 1 oog geamputeerd is, was even wennen, maar hoe snel dat allemaal gewoon werd voor hem toen de pijn eenmaal over was en de hechtingen eruit.... gaat heel vlot!
Succes!

Arm kleintje! Heel veel sterkte voor jullie en ik hoop dat ze snel gewend is om het met 1 oogje te moeten doen..