Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
, toen was ie nog van Monique (andere Monique
) en hij is nu bij mij al een paar jaar bospaard maar het lijkt me typisch een uitdaging waar de oudere paarden een heel eind gaan komen op hun levenservaring. Moet eerlijk bekennen dat ik er wel een paar keer per dag aan denk
. Ik had wel neigingen om TREC met hem te gaan doen maar ben niet zo'n kaart/kompaslezer en eerlijk gezegd lijkt dit me nog veel leuker
. Oude jeugdliefde... nog geen dag spijt van gehad hoor. Heb net nog filmpje in m'n profiel gezet bij hem!
Aanstaande zondag (15-3) openen we, voor de mensen met geregistreerde Paint Horses, de inschrijving.
Vanaf maandag 16 maart zul je via onze site het inschrijfformulier kunnen aanvragen!
SusanW schreef:Hoewel het een westernevenement is zijn zeker ook niet westernruiters met hun paarden welkom om de uitdaging aan te gaan!
We hebben echter wel in de regels gezet dat indien er op Shank gereden wordt, het met 1 hand moet en indien op een mechanische hackamore ook.
Dan houd ik het hierbij want zij verwoord wat ik verder gezegd heb.

Bij jullie ziet het er wel héél spectaculair uit Dropje!
Hier is het landschap een ietsjepietsje platter
Maar ook dat heeft zijn charme!
Maar erg leuk zo die foto's! Hopelijk hebben wij na mei net zulke gave foto's, (maar dan net even anders) van jullie allemaal op de FFT!