Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Thomas schreef:NatassJa schreef:Wat een gezeik weer om het slof gebruik!!
Stop daar nu eens mee!
De slof hangt los, dus snap niet wat jullie probleem is hoor!!
Jeetje.
Ts, ziet er super uit! Gaaf paard heb je onder je kont!
Ga zo door, komt het vast allemaal goed!
Als een slof de hele tijd los hangt, waarom hang je hem er dan aan?
Thomas schreef:NatassJa schreef:Wat een gezeik weer om het slof gebruik!!
Stop daar nu eens mee!
De slof hangt los, dus snap niet wat jullie probleem is hoor!!
Jeetje.
Ts, ziet er super uit! Gaaf paard heb je onder je kont!
Ga zo door, komt het vast allemaal goed!
Als een slof de hele tijd los hangt, waarom hang je hem er dan aan?
DebbieY schreef:Nee maar wél om die grenzen aan te geven.. Je zit er toch niet voor niks op. Probeer het dan eerst zelf en mocht dit na een aantal maanden niet werken dan kan je heel héél misschien zo'n ding eraan hangen maar niet als dit paar dnog maar 3 jaar is..
Verder zal ik er inderdaad niet veel van snappen nee dat dit eraan hangt omdat ik er gewoon een hekel aan heb!!
klomp schreef:DebbieY schreef:Nee maar wél om die grenzen aan te geven.. Je zit er toch niet voor niks op. Probeer het dan eerst zelf en mocht dit na een aantal maanden niet werken dan kan je heel héél misschien zo'n ding eraan hangen maar niet als dit paar dnog maar 3 jaar is..
Verder zal ik er inderdaad niet veel van snappen nee dat dit eraan hangt omdat ik er gewoon een hekel aan heb!!
Erg snugger vind ik dit antwoord ook niet ondanks ik zelf nooit een slof zal gebruiken.
Als ik jou goed begrijp, moet er eerst vanalles fout gaan om vervolgens dan de slof erom te hangen en alle foutjes die erin zijn geslopen weer moeten worden gecorrigeerd?
Zoals je ziet staat de slof nergens op strak en heeft paard voldoende ruimte het hoofd te bewegen, dit is JUIST een prima voorbeeld van hoe de slof zou moeten worden gebruikt, daar kunnen nog een hoop mensen van leren