Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Gewoon wat opgebouwde hindernisjes in de bak.
levitrol schreef:Ik begin te twijfelen of je wel echt een filmpje gemaakt hebt, maar het kan aan mij liggen, geen aanval ofzo, dus hoeft ook niet weer iemand te zeggen; 'heb je haar ook weer' oid.
Maar misschien heb je er wel 1, dan ben ik benieuwd
Siggy schreef:Wat een leuke pony !! Jammer dat buurmeisje te groot wordt, ik vindt ze een prachtige combinatie samen. De pony heeft ook duidelijk lol in het werk !
En wat een gezeur over wel of niet Z, waarom zou de topic starter dat überhaupt moeten bewijzen, tjongejonge wat een onzin. Misschien kunnen jullie gewoon genieten van leuke foto's van een hele enthousiaste pony en ruitertje.....
Siggy schreef:Wat een leuke pony !! Jammer dat buurmeisje te groot wordt, ik vindt ze een prachtige combinatie samen. De pony heeft ook duidelijk lol in het werk !
En wat een gezeur over wel of niet Z, waarom zou de topic starter dat überhaupt moeten bewijzen, tjongejonge wat een onzin. Misschien kunnen jullie gewoon genieten van leuke foto's van een hele enthousiaste pony en ruitertje.....
0ojillo0 schreef:Wat zitten jullie haar nou allemaal af te zeiken over filmpje hier filmpje daar Z hier Z daar!! Z voor een A pony is 90 cm. kan best hoor:D Mijn oude shet van 90 cm. sprong ook gwoon met ruiter over een heg van een 100cm. Als de beestjes lekker zijn getraint kunnen ze daar makkelijk overheen hoor!! Ik vind het in ieder geval een super leuke pony!! Hoop dat je een nieuwe bijrijder kan vinden!! Ze heeft er hartstikke veel plezier in zo te zien op de foto!! echt super beestje!!
0ojillo0 schreef:Wat zitten jullie haar nou allemaal af te zeiken over filmpje hier filmpje daar Z hier Z daar!! Z voor een A pony is 90 cm. kan best hoor:D Mijn oude shet van 90 cm. sprong ook gwoon met ruiter over een heg van een 100cm. Als de beestjes lekker zijn getraint kunnen ze daar makkelijk overheen hoor!! Ik vind het in ieder geval een super leuke pony!! Hoop dat je een nieuwe bijrijder kan vinden!! Ze heeft er hartstikke veel plezier in zo te zien op de foto!! echt super beestje!!
Anoniem schreef:0ojillo0 schreef:Wat zitten jullie haar nou allemaal af te zeiken over filmpje hier filmpje daar Z hier Z daar!! Z voor een A pony is 90 cm. kan best hoor:D Mijn oude shet van 90 cm. sprong ook gwoon met ruiter over een heg van een 100cm. Als de beestjes lekker zijn getraint kunnen ze daar makkelijk overheen hoor!! Ik vind het in ieder geval een super leuke pony!! Hoop dat je een nieuwe bijrijder kan vinden!! Ze heeft er hartstikke veel plezier in zo te zien op de foto!! echt super beestje!!
jij hebt het over 1 steilsprong van 90 cm ik heb het over Z springen dus met dubbels tripple's moeilijke bochten oxers (die ook 90 breed staan) enz. dat zijn 2 totaal verschillende dingen. want mijn E kan ook 1.20 springen op 1 steilsprong maar ik denk echt niet dat hij het Z aan zou kunnen
0ojillo0 schreef:Anoniem schreef:
jij hebt het over 1 steilsprong van 90 cm ik heb het over Z springen dus met dubbels tripple's moeilijke bochten oxers (die ook 90 breed staan) enz. dat zijn 2 totaal verschillende dingen. want mijn E kan ook 1.20 springen op 1 steilsprong maar ik denk echt niet dat hij het Z aan zou kunnen
Oxers staan geen 90 cm. breed bij de A pony's!! En ze heeft het toch niet over een Z parcours ofwel! Ze zegt dat opbouwend een Z hoogte heeft gesprongen in de bak! En misschien is die shet bij beter getraint als jou E! Wie weet! Ik vind dat je daar gewoon trots op mag zijn! En korte bochten gaat makkelijker met een shet als met een E pony hoor!!
want als het opgebouwd is voor een E en een A springt ja dan zijn de bochten makkelijker voor een A maar is het opgbouwd voor een A en een A rijd het ook dan is dat even makkelijk. En ja ze heeft het over dat de pony 1x Z heeft gesprongen dus dan ga ik uit van een Z parcours ik heb even het regelement er bij gepakt en daar staat zoiezo dat Z niet bestaat voor A's maar. een sloot zou 2.70 mogen zijn en de breete kan ik zo snel niet vinden maar voor paarden in het Z is een oxer 1.30m dan zou een E 1.20 een D 1.10 C 100cm en AB (wat vaak bij elkaar rijd) 90 of 80 zijn. En dit zijn gewoon allemaal onmogelijke afmeetingen en hoogtes voor een shet. Sugarfoot schreef:Idd ze is veel te groot, maar op de foto ziet het er vreemd uit terwijl ze met haar voet de balk echt niet raakt.
En 'zo hoog springen voor een Shet': Shetlanders zijn kampioentjes in springen als ze er maar iets enthousiasme in hebbenDeze twee hebben samen Z-gesprongen (toen het meisje een stukje kleiner was natuurlijk).
Inmiddels springt ze alleen nog maar vrij en rijd ze dressuur met mijn nichtje en geniet ze van buitenritjes.