Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jelle&Tagi schreef:Hoi hoi
Jaa ik heb al verschillende dingen voor geschreven gehad van de dierenarts maar sebacil kunnen ze niet weggeven ofzo:S maar ze zeggen zelf wel dat sebacil het enigste is wat het echt goed werkt:(
En injecties daar wil k zelf niet aan beginnen:$
Heel google al afgespeurd waar ik sebacil kan bestellen maar nog niks gevonden:(:(
Help!!!
Dapper schreef:@ Suuskipje, op die laatste foto dat is dus Michael mijn laatste aanwinst en dan hebben we nog Dapper Dandy, BigBen, Boris en Samson.
Nee toevallig geen enkele merrie zal wel voorbedacht zijn want als ik een merrie zou hebben dan laat ik haar dekken en de dan ben ik helemaal niet meer uit de weide te slaan doordat ik altijd wil weten of het goed gaat met de paarden.en het veulen zou ik nooit kunnen verkopen, ik ben een watje.
![]()
En je vriend heeft dan nog mazzel heb hier eens 4 mensen gehad om te rijden en waar het een verrassing voor moest zijn heeft met een blinddoek net zolang moeten wachten tot hij oog in oog met dandy stond de grootste van het stel.
Dapper schreef:@ Weissjee, er komen veel meisjes bij de weide maar er gaat me een lichtje branden hoor.