Mijn shires in de sneeuw

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lady1969

Re: Mijn shires in de sneeuw

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 13:41

Dat meisje op die shire, is dat het dochtertje vna marion??

Meen dat ik die foto ergens eerder heb gezien namelijk.

Vindt ze ook helemaal geweldig!!
Zijn hier al druk in overleg over ee ndatum!

Daar is mijn jappie van 177 maar een kleintje bij!
Heb wel iets met groot, vandaar ook mijn Doggen!

Hagar_Helga

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 18:54

8-) Daar zijn de mooie jongetjes!!!

Leuke foto's in de sneeuw Joke.
Dapper natuurlijk altijd vooraan :P Je nieuwste aanwist is ook echt een knapperd! Ik kom snel weer eens een keer kijken. Misschien neem ik mijn ukkies dan wel mee. Kunnen we foto's maken :+

IK RAAD IEDEREEN AAN OM EENS EEN RITJE TE MAKEN!
GEWELDIG GEZELLIG BIJ JOKE EN HAAR GIANTS!

ReLaFe

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 19:25

Wat een geweldig stel heb je zeg!!! 8-)
Geweldig dat meisje op die grote reus!!

Viteske

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 20:26

BEN!

hij ziet er nog steeds zo goed uit! :D geweldig

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 20:47

Dapper schreef:
@ Weissjee, zou zomaar kunnen kwam je toen toevallig langs de weide toen ik er was ?

Ja ik kwam lang met een vriendin, we wouden net gaan en toen zei jij: jullie mogen wel even erop zitten.
Wij blij :P.

NIKILOVERR

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 21:03

waaaauw.

die zijn cool. :o

ik heb zelf een verzorghaflingertje.

die is wel heel wat kleiner. ;)

x

baronnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 21:49

Wat een gave paarden lekker dik in hun vacht zo met de sneeuw haha..

Dapper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-09 21:59

@ Jelle&Tagi, Ter voorkoming van mijten spray ik 1 maal per maand de sokken in met sebacil inderdaad, er zijn varianten die je zou kunnen gebruiken maar dat is voor koeien dus denk niet dat je dierenarts die je wel voor gaat schrijven maar dat spul heet cydectin.

@ Suuskipje, op die laatste foto dat is dus Michael mijn laatste aanwinst en dan hebben we nog Dapper Dandy, BigBen, Boris en Samson.
Nee toevallig geen enkele merrie zal wel voorbedacht zijn want als ik een merrie zou hebben dan laat ik haar dekken en de dan ben ik helemaal niet meer uit de weide te slaan doordat ik altijd wil weten of het goed gaat met de paarden. :o en het veulen zou ik nooit kunnen verkopen, ik ben een watje. :P
En je vriend heeft dan nog mazzel heb hier eens 4 mensen gehad om te rijden en waar het een verrassing voor moest zijn heeft met een blinddoek net zolang moeten wachten tot hij oog in oog met dandy stond de grootste van het stel. :D

@ Lady1969, diep nadenken maar je hebt gelijk dat is de dochter van Marion ja, er komen hier heel veel mensen dus moest wel even terug in mijn olifantgeheugen.
Zodra je op de paarden zit dan lijken ze niet meer zo groot hoor, het is alleen raar als er een fietser ofzo langs komt dan denk je te maken te hebben met een kleutertje met zijwieltjes.
En ik hou ook van grote honden dus dat komt wel overeen. ;)

@ Hagar_Helga, winterslaap eindelijk uit ?? Het is alweer veelste lang geleden hoor dat je geweest bent.

@ ReLaFe, mooi gezicht is dat he dat meisje zo en zonder angst hoor zo in de galop.

@ Viteske, even denken ???? Jij wist soms waar BigBen vandaan kwam. |(

@ Weissjee, er komen veel meisjes bij de weide maar er gaat me een lichtje branden hoor.

Jelle&Tagi

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:26

Hoi hoi

Jaa ik heb al verschillende dingen voor geschreven gehad van de dierenarts maar sebacil kunnen ze niet weggeven ofzo:S maar ze zeggen zelf wel dat sebacil het enigste is wat het echt goed werkt:(
En injecties daar wil k zelf niet aan beginnen:$
Heel google al afgespeurd waar ik sebacil kan bestellen maar nog niks gevonden:(:(

Help!!!

Judie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 22:56

Wouw wat mooi!
Leuk filmpje!

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-09 23:47

Wat ónwijs gaaf zeg! Eén Shire is al indrukwekkend en jij hebt er gewoon zes staan! Wauw!

Die ritten lijken me wel heel erg leuk, filmpje ziet er heerlijk relaxed uit.

mik2987

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 00:49

wat een reuzen zeg! echt super mooie foto's.

Lady1969

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 08:40

Jelle&Tagi schreef:
Hoi hoi

Jaa ik heb al verschillende dingen voor geschreven gehad van de dierenarts maar sebacil kunnen ze niet weggeven ofzo:S maar ze zeggen zelf wel dat sebacil het enigste is wat het echt goed werkt:(
En injecties daar wil k zelf niet aan beginnen:$
Heel google al afgespeurd waar ik sebacil kan bestellen maar nog niks gevonden:(:(

Help!!!

Misschien ff een andere VA of DA vragen??

Een vriendin van mij heeft het namelijk onlangs nog gekregen voor haar Bolonaise merrie die kwam ook niet va nde mok af, met sebacyl was het binnen een paar keer weg.

Suuskipje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 09:51

Dapper schreef:
@ Suuskipje, op die laatste foto dat is dus Michael mijn laatste aanwinst en dan hebben we nog Dapper Dandy, BigBen, Boris en Samson.
Nee toevallig geen enkele merrie zal wel voorbedacht zijn want als ik een merrie zou hebben dan laat ik haar dekken en de dan ben ik helemaal niet meer uit de weide te slaan doordat ik altijd wil weten of het goed gaat met de paarden. :o en het veulen zou ik nooit kunnen verkopen, ik ben een watje. :P
En je vriend heeft dan nog mazzel heb hier eens 4 mensen gehad om te rijden en waar het een verrassing voor moest zijn heeft met een blinddoek net zolang moeten wachten tot hij oog in oog met dandy stond de grootste van het stel. :D

haha tof :D
Heb gisteren het filmpje van die buitenrit laten zien :D
Dus we gaan nog wel reserveren, maar Jeroen moet eerst een leren galopperen :) zaterdag is hij eraf gestuiterd namelijk :Y)

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 11:37

Hey Joke!
Alles goed daar? Ik zag je topic voorbij komen! En zit gelijjk weer te denkenaan de dag dat we kwamen rijden. Wat hebben wij het leuk geha die dag zeg! En errrrugg leuke foto's! Alleen 2 Shires herken ik niet? Boris.. Big Ben, Dandy, en dapper? maar wie zijn die andere 2 dan :D?

JolandaS

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 12:19

Prachtige paarden!
Ik heb pas Shires moeten fotograferen voor een tijdschrift en ik vond ze geweldig.
Het waren echt "gentle giants", vriendelijke reuzen.

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 15:04

Waauuw wat gaaf jij heb samson ook toch !

Dapper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 20:58

@ Jelle&Tagi, in Duitsland kun je het wel kopen. ;)

@ Judie, dat filmpje heb ik opgestuurd gekregen van iemand die met zijn vouwfiets de rit meereed. 8-)

@ Berdien, ze zijn ook gaaf hoor en het karakter wat erin zit, een heel groot paard met een heel klein hartje, daarom heb ik er ook meer shires ze veroveren je hart gewoon.
Wat ik van de meeste mensen hoor na de rit dat ze ontzettend hebben genoten en dat geeft mij een goed gevoel.

@ mik2987, inderdaad lijken het wel reuzen als je nog niet in de weide bent denk je dat het nog wel meevalt maar hoe dichter je bij ze komt des te stiller de mensen worden. :+

@ Suuskipje, is je vriend nu een zandhaas ? :(:) en niet getreurd ik heb hier ook wel secondelijm dan lijmen we je vriend gewoon vast aan het zadel.

@ Ambiiee, ja alles goed hiet hoor, heb de foto's van jullie nog op mijn pc staan, logisch dat je twee shires niet kent die heb ik ook nog niet zolang, maar de ene heet Samson en de andere Michael.

@JolandaS, zeker bij Robinhoodstables geweest ?? :D Gelijk maar naar de grootste en beste stal van Nederland gaan, waar je ze voor het uitzoeken hebt, ben je niet terug gekomen met zo'n lieve Gentle Giant en mag ik vragen welk tijdschrift dan kan ik het in de gaten houden.

@ Kimmie_girl, ja ik heb Samson ook, mis je hem een beetje ? Half shireland heeft de advertentie toen gezien en vooral die rode bandages die jullie om hadden gedaan. ;) Samson heeft trouwens nu zijn blauwe bandages weer om want de rode zitten in de was. :Y) :Y) _O-

Weissjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 20:59

Dapper schreef:
@ Weissjee, er komen veel meisjes bij de weide maar er gaat me een lichtje branden hoor.

Dat geloof ik graag, iedereen wilt die mooie beesten van jou bewonderen :D. haha.
Maar toen ik erop mocht samen met vriendin was een paar jaar geleden al. Minstens 2 jaar. Maar Xavera ken je toch wel? Daar had ik toen les van.

Ambiiee

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 21:42

Hoi Joke!

Ik heb de foto´s niet meer, ben inmiddels zelf verhuisd namelijk.. En heb een andere computer..

Gr!

Jelle&Tagi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 22:11

Nou hehe ik heb het eindelijk kunnen bestellen vandaag:D:D
En het is onderweg pff wat een gedoe
En uit duitsland komt het over !!
Nu maar hopen dat het helpt en dan hebben we wel een feessie verdiend pffff wat een gezeur allemaal

Thanx nog;)

Dapper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-09 22:43

@ Weissjee, ja die ken ik wel.

@ Ambiiee, Heeft Nathalie de foto's ook niet meer in het bezit, mocht je ze willen hebben stuur me dan even een pbtje met je mailadres dan stuur ik je ze op.

@ Jelle&Tagi, dat zeg ik Duitsland. :D :+ maar er zullen veel mensen zijn die met dit probleem te maken hebben, zet hier als je wilt het internetadres even neer dat andere mensen hier ook wat aan kunnen hebben, scheelt weer heel veel jeuk voor onze knollen. ;)

nati

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-09 22:52

hoi hoi,

ze zien er super uit!!! Dappertje :+: !!!! Leuk dat je er 2 bij hebt! Ik heb de foto's nog hoor, was een mooie dag, een dag om nooit te vergeten :j

_Kimmm

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-09 11:04

hihi jaa het is echt een schat!
Misschien kom ik binnekort is een ritje bij je plannen en samson bezoeken!
Hihi heb toen heerlijk in de bossen namelijk gereden met hem :)

Dapper

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-09 13:08

@ Nati, kun jij de foto's aan je zusje mailen dan ?
En wat lees ik ben je 25,5 kilo afgevallen ? Heel erg goed meisje!!!

@ Kimmie_girl, ik vind alles best als je DIRK maar laat waar hij is. ;)