hij zit er super netje op
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
hij zit er super netje op

Paardje_13 schreef:ik denk dat jij goed les kan gevenhij zit er super netje op
.
weer een mannelijke paardengek erbij,
) maar ik zal alle complimentjes aan hem doorgeven 

) tussen een groep schoolinderen door gegaan, die allemaal paardjes wilden aaien.... door een groep van de scouting, tussen 5 quads door waarbij Q niets deed en Hilde bijna opsteeg haha en meerdere keren crossmotors tegengekomen, en een groepje miitairen gezien, sindsdien slaan we de zondag maarover in het bos
. Haha, ik ben echt madam: 'je moet voorzichtig zijn'
.
. En ik hoop nog foto's van jullie tegen te komen
.

*

en ale helemaal als ze ook paardrijbroeken gaan dragen
hahaha; helemaal mijn type al weer een aantal jaar maar mijn god ; zet hem niet op een paard; dan is hij niet meer mijn stoere vent; hahahaha
maar ik moet zeggen het gaat nog steeds netter ook 

Dat gestuntel op een paard vond ik voorheen bij niemand leuk en zéker niet als t om mn vriendje zou gaan.

vilouma schreef:haha hij kan het best goed!
die wordt de nieuwe edward gal

Dat gestuntel op een paard vond ik voorheen bij niemand leuk en zéker niet als t om mn vriendje zou gaan.
En met 3 paarden op stal waarvan er 1 alleen nog recreatief wordt gereden maar niet in zn eentje van huis wil, is het wel echt ideaal als je lekker met zn tweetjes door het bos kan rijden 
Renske_ schreef:Zal eens kijken als mn vader weer op de been is, en als Hilde weer beter is, of hij een keer in het bos wat leuke foto's van ons wil maken
. Ben benieuwd
.