Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Hij kan echt prachtig lopen

En ook netjes gereden door je tante 
Maar dat zal vast wel!
!!
Ze is erg tevreden over meneer Pinto en zal totdat Ticao gaat verhuizen nog regelmatig een lesje mee pakken, hier zullen ook wel weer foto's van gemaakt worden. We houden jullie op de hoogte
. Ik ga verder wel met Lusitana mee, Daniel Pinto rijdt hem goed op de achterhand. Nu maar afwachten tot maart, dan kunnen we hem in het echt bewonderen
! Hopelijk zet je tante de filmpjes nog op youtube.com, want ook die zijn om van te kwijlen!
wat een schitterend paard.Clairtjuh schreef:Allemaal heel erg bedankt, mijn tante is heel erg blij met jullie enthousiasme. Ik denk dat binnenkort de filmpjes worden geplaatst door haar op haar youtube-account, http://www.youtube.com/user/Lustrosoanda . Waarschijnlijk zal Ticao rond maart verhuizen naar Belgie, hij mag nu nog even genieten van het warme weerZe is erg tevreden over meneer Pinto en zal totdat Ticao gaat verhuizen nog regelmatig een lesje mee pakken, hier zullen ook wel weer foto's van gemaakt worden. We houden jullie op de hoogte
Nu is de tante nog in Frankrijk, om les te krijgen van Daniel Pinto op de nieuwe aanwinst