Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Urielle schreef:Starten doen we nog maar niet hahaha, eerst meer balans, conditie en sterker worden, alles een beetje meer bevestigen, aanleuning nog wat stiller en t kereltje goed tussen twee benen en twee teugels kunnen houden. Mocht ie dan nog bij mij staan, DAN starten we
Urielle schreef:Bedankt allemaal!
R_emkee, ik denk dat jij ziet dat ik mijn handen laag plaats, dat is met opzet omdat het voor Dev dan makkelijker is om de hand omlaag te volgen en omdat ik dan minder risico loop hem in zijn mond te zitten als hij ineens een onverwachte beweging maakt of weg zou springen. Zo rij ik alle jonge paarden, pas als ze wat verder zijn ga ik mijn handen dragen, als de kans dat ik ze beledig of onzeker maak als ik ze per ongeluk in de mond zit een beetje afgezwakt is. Dev voelt iig zeker niet gespannen of naar verzet neigend aan, integendeel, hij voelt verrassend ontspannen en save aan voor zo'n jong dier. Het voelt allemaal heel vanzelfsprekend met hem.
Urielle schreef:***knip***
Getup, normaal wordt hij gereden met peesbeschermers voor alleen, maar voor de foto's vond ik het wel eens leuk en netjes om ons in set te steken. Toont toch net dat beetje meer