Ezumii schreef:
oow daar moeten we wel overheen kunnen

ik eehm ja ik tel wel, ik regel wel een krant en alles

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ezumii schreef:
daandriaan schreef:Al die paarden ophol geslagen, niet meer te remmen noem maar op
daandriaan schreef:Al die paarden ophol geslagen, niet meer te remmen noem maar op
Cayenne schreef:Gelijk een Bokt megarit voor het Guiness Book of Records![]()
Staan we daar gelijk ook in
daandriaan schreef:Waar moet t anders? Wehebben wel een groot oppervlakte nodig!
daandriaan schreef:Jaa, maar als je dan valt ben je je peerd kwijt..
En de bospaadjes zijn best smal!
Ezumii schreef:Hahaha die ben je op het strand ook wel kwijt hoor.
daandriaan schreef:Jaa, maar als je dan valt ben je je peerd kwijt..
En de bospaadjes zijn best smal!
Pasamba schreef:Strand is juist het leukst! En dan wil ik uiteraard wel even crossen.
Maar jullie mogen jullie paarden wel inhouden hoor..
Miss_Malfoy schreef:Tja, een staprit moet kunnen toch? Lijkt me leuk om dat te regelen.
Anders een poll op zetten om te kijken in welke provincie de meeste mensen zouden kunnen, dat wil ik wel even doen.
Dat je dus meerdere opties aan kunt klikken, in welke provincie jij mee zou kunnen doen.
Het zou dan een staprit worden, want je wilt geen ongelukken.
Mensen zonder paard kunnen komen aanmoedigen, en dingen in goede banen leiden. Strand is mischien niet zo'n goed idee, omdat veel paarden daar nogal heet zijn.
Lijkt dit jullie wat, ik bedoel, zoveel bokkers, dat moet toch kunnen?
Nouks schreef:Ga je maar mooi de tijd nog effe crossen, crossen terwijl je niet weet in welke mate je mederuiters hun paarden onder controle hebben, lijkt me niet handig...
Pasamba schreef:Dat meende ik ook niet.
daandriaan schreef:We kunnen ook bij een manege als begin punt beginnen, dat je daar paarden kan huren!
Goed idee MM