Gedesullisioneerd !! Met spoed nieuwe plek gezocht !!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

MandyR

Re: Gedesullisioneerd !! Met spoed nieuwe plek gezocht !!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 19:21

Super dat je zo snel al terecht kan op een andere stal zeg!
Zat er vanochtend nog aan te denken dat het best weleens moeilijk kon zijn om op korte termijn iets te vinden in de winterperiode.
In ieder geval veel succes op jullie nieuwe stal en, voor straks, met de verhuizing enzo.

deedee19

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 19:45

Oh dat is fijn nieuws. Kun je weer met een gerust hart slapen in ieder geval.

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 20:48

Zo dat heb je snel gedaan, ik vind het ook beter om er dan ook zo snel als mogelijk te vertrekken, je loopt er toch niet meer lekker rond. Mooi dat je zo snel een goede plek hebt gevonden.

FuegoJoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 23:18

ben er superblij mee en inderdaad zag er als een berg tegen op om vandaag te gaan naar onze "oude" stek. Gelukkig heb ik me weten te vermannen, uiteindelijk toch in de auto gestapt en gegaan...

bij onze "nieuwe" stek snapte ze onze nood, en toevallig vertrokken er na het weekend twee hengsten die daar stonden om keuringsklaar te maken voor de keuring morgen, dus had gewoon mazzel.
en eerlijk gezegd, het is een stukje verder rijden maar ik vind de accomodatie top, eigelijk beter dan wat ik achter laat

grtzz

texelse

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 23:20

zo zie je maar, iets dat eerst heel erg tegenvalt, kan ook veranderen in iets positiefs. Veel plezier in ieder geval op de nieuwe stal!

suuzepuus

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 23:25

wat super zeg!! dat heb je snel geregeld!! tot volgende zomer!

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 23:26

super zeg!!!!

veel plezier nog ff op je nieuwe stal Haha!

FuegoJoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 23:32

Drenthe , ik kom eraan hahahahahahahaha zat net even te tellen , nog 6 maanden en 13 dagen , zal ik een afstreep kalender beginnen te maken gniffel ... kan niet wachten tot het zo ver is..

ik hoop inderdaad dat we het heel erg naar ons zin zullen hebben op onze " nieuwe" stal, ik heb er vertrouwen in dat we het best naar ons zin zullen hebben.

ps. was trouwens op stal waar ik vertelde dat we per dinsdag gaan vertrekken, niemand anders wist er van dat er plek gemaakt moet worden en niemand anders is verteld dat ze plek moesten maken voor de " groep" paarden die uit het buitenland komt , ik heb besloten dat ik er niet meer over na gaan denken maar blijf er een wrange smaak bij houden , waarom wij dan wel moeten wijken.

heb je een probleem, zit je ergens mee zeg het gewoon , nu heb ik een beetje het idee dat het verpakt word maar er toch ook andere dingen spelen,al heb ik geen idee wat maar goed ,,,, dat blijft gissen

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-11-08 23:36

Houd de eer aan jezelf en vertrek dinsdag gewoon zonder iets te zeggen en vergeet die kerel. Het is natuurlijk wel erg verleidelijk om bij het vertrek te vermelden dat je een veel betere stal hebt gevonden. Haha!

FuegoJoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-11-08 23:41

Ik zal zeker de eer aan mezelf houden, of mijn moeder haar mond kan houden denk het niet.
Zij heeft me de afgelopen door dik en dun gesteund, we zijn samen op pad gegaan , ze heeft de tranen van mij , en vooral mijn dochter die behalve een stoere meid ook gewoon een puber is die dacht dat ze een fijne plek had gevonden om met haar passie bezig te zijn.

Ik heb nog nooit zo een boze oma tijgerin gezien,

TanteSabien

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 00:03

FuegoJoy schreef:
Ik zal zeker de eer aan mezelf houden, of mijn moeder haar mond kan houden denk het niet.
Zij heeft me de afgelopen door dik en dun gesteund, we zijn samen op pad gegaan , ze heeft de tranen van mij , en vooral mijn dochter die behalve een stoere meid ook gewoon een puber is die dacht dat ze een fijne plek had gevonden om met haar passie bezig te zijn.

Ik heb nog nooit zo een boze oma tijgerin gezien,

Verdrietig ROFL

FuegoJoy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-11-08 00:14

ach weet je , morgen na een nachtje slapen zal het allemaal wel weer meevallen,
het is ook eigelijk gewoon verspilling van energie,
het is jammer, we waren weliswaar nog niet helemaal thuis maar hadden het wel naar ons zin.

het leven gaat verder, Dromen

benedicte5

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-08 09:48

Ben zo blij voor je dat je wat anders hebt gevonden...Maar mocht het uiteindelijk toch te ver zijn,zijn jullie ook van harte welkom op Spaarnwoude...De eigenaar maakt zo plaats voor je,ook met je hengst!!!!
Maar dat zal wel niet nodig zijn...Succes bij John!!!

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-08 17:35

Wegens geen gerichte vraag is dit topic niet geschikt voor VSW. Als je op zoek bent naar stalling voortaan graag zonder het hele verhaal een topic openen op EA-GZ diensten en het verhaal kun je dan kwijt op VvdD.
Gezien TS nu al stalling gevonden heeft kan dit topic alsnog naar VvdD.
VSW-->VvdD.

Caintrorst

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-08 20:37

Ik heb de berichten met belangstelling gelezen. Natuurlijk is het heel vervelend als je gevraagd wordt te verhuizen met de paarden als je naar je zin staat! Kan me voorstellen dat je daar een paar nachtjes van wakker ligt en er een traan om moet laten. Ik kan wat dat aan gaat echt met je meevoelen.

Maar zoals in een van de eerste berichten al gezegd is, elk verhaal heeft twee kanten, dus ook dit verhaal. Nu wil het geval dat ik toevallig ook op deze bewuste stal sta. Ik sta daar met mijn paardje met heel veel plezier. Er is altijd voldoende mogelijkheid om de paarden los te gooien, te rijden of te longeren. Oke, soms moet je even op elkaar wachten, maar is het niet zo dat dat overal wel eens het geval is?
Daarnaast kan ik uit persoonlijke ervaring vertellen dat de eigenaar van de stal in zijn geheel niet lijkt op de man die in deze berichten wordt beschreven. Het gaat hier gewoon om een vriendelijke maar hardwerkende zelfstandige die zich inzet voor zijn bedrijf. Zoals wij met z'n allen weten en misschien zelfs wel aan de lijve ondervinden zijn dit economisch geen makkelijke tijden en moeten er soms noodsprongen gemaakt worden. Maar om te veronderstellen dat de paarden aan een boom vastgebonden worden of dat je van het erf verwijderd zal worden gaat wel erg ver. Volgens mij is je gevraagd om zo spoedig mogelijk een andere locatie te vinden, maar dat je tot die tijd gewoon kon blijven staan.

Elk verstandig denkend mens weet dat elk verhaal twee of meer kanten heeft, dus laten we een beetje oppassen met wat we hier op Bokt neer schrijven.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 17:05

Fuegojoy, Waar in Amsterdam woon je?

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 17:13

Ikima schreef:
Houd de eer aan jezelf en vertrek dinsdag gewoon zonder iets te zeggen en vergeet die kerel. Het is natuurlijk wel erg verleidelijk om bij het vertrek te vermelden dat je een veel betere stal hebt gevonden. Haha!

Niet doen, niet netjes!!!Er zijn hier toevallig ( na strubbelingen) een paar weggegaan zonder iets te zeggen. Wist wel dat het einde verhaal was, maar als je s'morgens komt en je ziet een paar pony's niet in de stal staan,de deur open en je kan ze nergens vinden op het 5 hectare grote terein, dan schiet de stress wel even door je lijf! Zelfs de politie gebeld omdat ik dacht dat ze gestolen waren. Handel het gewoon netjes af, hoe boos je ook bent, je komt elkaar toch weer tegen op de wedstrijden.

Alabaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-12-08 17:50

Niet netjes?? Mijn pb kan je niet beantwoorden maar hier ga je toch wel weer wat zeggen Verward
Jij heb de stal met onmiddelijke ingang opgezegd al schreeuwend en tierend met niet eens een reden.. en dan noem jij dat niet netjes?? Deze man is nog met een reden gekomen dat kunnen we van jou niet zeggen he Knipoog

Ikima

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 01:00

aerdenhout1 schreef:
Ikima schreef:

Niet doen, niet netjes!!!Er zijn hier toevallig ( na strubbelingen) een paar weggegaan zonder iets te zeggen. Wist wel dat het einde verhaal was, maar als je s'morgens komt en je ziet een paar pony's niet in de stal staan,de deur open en je kan ze nergens vinden op het 5 hectare grote terein, dan schiet de stress wel even door je lijf! Zelfs de politie gebeld omdat ik dacht dat ze gestolen waren. Handel het gewoon netjes af, hoe boos je ook bent, je komt elkaar toch weer tegen op de wedstrijden.

Ik neem aan dat ze hem heeft verteld dat ze dinsdag weg gaat, ik bedoel ermee dat ze verder geen gesprek met hem moet aangaan waarom ze weg moest.

Nickeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 13:28

Moderatoropmerking:
Graag terug on-topic, het is niet nodig om andere specifieke zaken /situaties hierbij te halen, dit kunnen de betrokken personen onderling per pb uitpraten. Het is niet nodig om dat in dit topic erbij te halen.