Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

FuegoJoy schreef:Ik zal zeker de eer aan mezelf houden, of mijn moeder haar mond kan houden denk het niet.
Zij heeft me de afgelopen door dik en dun gesteund, we zijn samen op pad gegaan , ze heeft de tranen van mij , en vooral mijn dochter die behalve een stoere meid ook gewoon een puber is die dacht dat ze een fijne plek had gevonden om met haar passie bezig te zijn.
Ik heb nog nooit zo een boze oma tijgerin gezien,
Ikima schreef:Houd de eer aan jezelf en vertrek dinsdag gewoon zonder iets te zeggen en vergeet die kerel. Het is natuurlijk wel erg verleidelijk om bij het vertrek te vermelden dat je een veel betere stal hebt gevonden.
aerdenhout1 schreef:Ikima schreef:Houd de eer aan jezelf en vertrek dinsdag gewoon zonder iets te zeggen en vergeet die kerel. Het is natuurlijk wel erg verleidelijk om bij het vertrek te vermelden dat je een veel betere stal hebt gevonden.
Niet doen, niet netjes!!!Er zijn hier toevallig ( na strubbelingen) een paar weggegaan zonder iets te zeggen. Wist wel dat het einde verhaal was, maar als je s'morgens komt en je ziet een paar pony's niet in de stal staan,de deur open en je kan ze nergens vinden op het 5 hectare grote terein, dan schiet de stress wel even door je lijf! Zelfs de politie gebeld omdat ik dacht dat ze gestolen waren. Handel het gewoon netjes af, hoe boos je ook bent, je komt elkaar toch weer tegen op de wedstrijden.