Voor hetzelfde geld bokt het beestje kukkelen ze eraf krijg je dat weer....
Ik had nog geen eens het lef gehad om ongevraagd op iemand anders zijn grond laat staan aan de paarden te komen
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
de brutaliteit! je hebt het goed aangepakt hoor
wat een tuig zeg
Pipo schreef:Het positieve is: ze zijn braaf met zadelmak maken
suleilitha schreef:Pipo schreef:Het positieve is: ze zijn braaf met zadelmak maken
Nou zeg, bij ons is ongeveer hetzelfde gebeurt en echt, je weet NIET wat dat met je doet als eigenaar!!!!
Pipo schreef:Maar als 8 jarige was ik ook niet veel beter dan die meisjes

Manen vlechten, poetsen, en eten geven. En een kudde van 40 paarden eten geven maakt een hoop herrie omdat ze allemaal die ene boterham willen hebben. Dat er nooit iets gebeurt is verbaasd me enorm. Gelukkig maar voor de paarden en kinderen. Je kan wel zeggen eigen schuld maar je kind zal er maar tussen staan die een trap krijg.

hoewel 't wel logischer wijze verlokken is, om dr 'n emmer water overheen te gooien, of ze idd zelf eens lekker onder handen te nemen..
Djiez!!! Niet te geloven! Mn onderkaak valt werkelijk op mn tenen van verbazing! Wat een lef...hoe halen ze t in hun hoofd!!!
! Hoe ze het bedenken en dat op andermans paard zonder toestemming. Dit is toch te gek voor woorden! Ik leef met je mee!